Social Media

De 3 ani #lafereastramea cu VEKA România

veka la fereastra mea

Se spune că nu toate brandurile trebuie să comunice în online, să se folosească de social media sau să își facă un cont de Instagram. Da, sunt de acord cu astea. Dar unele branduri care au curajul să iasă din tiparul “așa trebuie să fie că așa e normal și așa-i obișnuit omul” atunci haideți să le dăm o șansă.

Auzim de multe pe la conferințe și citim în articole că brandurile trebuie să aibă curaj să facă social media mai diferit, să posteze chestii mai distractive, mai interesante, mai nebunești sau mai pe placul omului de rând. Dacă un brand publică pe pagina de Facebook ceva ce un so called social media specialist nu e de acord, atunci hai să-l punem la perete și să-l împroșcăm cu piatră.

Un brand curajos care a pariat pe online, social media și mai ales care a dus de 3 ani un hashtag prin campanii și colaborări este VEKA România.

Dacă încă nu a ajuns nicio informație despre proiectul celor de la VEKA România la urechile tale sau în fața ochilor, atunci fă bine și citește în continuare ce vreau să-ți zic despre acest brand.

 

Începuturile #lafereastramea de VEKA România

În 2015, VEKA România a lansat campania #lafereastramea, pentru a ieși din zona de comunicare bazată doar pe oferte, like și share. Au vrut să atingă publicul pe latura emoțională, făcându-l parte din povestea lor, sau #lafereastramea. Am scris pe Instagramology despre această campanie și cum s-a derulat ea.

În 2016, aventura #lafereastramea continuă pentru VEKA, de data aceasta rugând publicul să descrie în imagini vacanța de la fereastra lor. Cu această ocazie, VEKA s-a apropiat și de instagrammerii din diverse orașe din România, aducându-i la un loc în cadrul instameeturilor și îndemnându-i să găsească cele mai frumoase ferestre din orașele de baștină. Mai multe despre campanie poți să citești și aici.

Bineînțeles, și la Cluj a avut loc un asemenea instameet, la care ne-am distrat grozav bătând orașul la pas și fotografiind ferestre felurite. Cu această campanie din 2016, VEKA a câștigat la Webstock locul III la categoria ”Best use of photography”.

2017 a venit cu o nouă provocare din partea companiei, o provocare care să înglobeze cei doi ani de campanii reușite: ”Atlasul României frumoase de la fereastra noastră”.

Într-o lume în care social media este sufocată de știri negative din țara noastră, VEKA a încercat și reușit să descrie în imagini o Românie frumoasă, surprinsă de la fereastre. În campanie s-au implicat atât fotografi, cât și bloggeri și instagrammeri din țara întreagă. Astfel, scopul campaniei s-a mutat de pe #lafereastramea, la #lafereastranoastră, pentru a privi România ca pe un tot unitar, prin intermediul fotografiilor care arată tuturor de ce țara noastră merită vizitată, din nord până în sud și de la est la vest.

Proiectul de anul acesta a fost lansat la sfârșitul lunii august când o serie de fotografi din țară au uploadat pe platforma creată special de VEKA pentru această campanie. După ce fotografii au dat tonul campaniei, inspirându-i și pe prietenii sau urmăritorii lor să facă parte din povestea VEKA, au urmat bloggeri și instagrammeri.

La doar două săptămâni de la lansarea campaniei ”Atlasul României frumoase de la fereastra noastră”, s-au publicat peste 130 de fotografii pe platforma VEKA, iar reachul de pe pagina de Facebook a VEKA a crescut considerabil.

Ei bine, dacă nu ai avut ocazia până acum să te înscrii în campanie și să faci parte din povestea VEKA, să știi că mai poți să îți uploadezi fotografia preferată de la fereastră pe platformă până în 15 octombrie.

Premiile te așteaptă!

Normal că nu avem voie să uităm de Calendarul de 50 de ani 🙂

 

Robert Katai
Visual Marketer si Content Strategist la Bannersnack.
You may also like
De ce plătim cu datele în social media?
save for later twitter
Un “Save for Later” pentru Twitter, vă rog

Leave Your Comment

Your Comment*

Your Name*
Your Webpage