Marketing

Despre blogul unui publicitar, Webstock și Best Marketing

Mi-am promis că voi ține blogul katai.ro departe de marketing, sau cel puțin nu voi scrie chestii și trestii dinindustrie. Însă uneori fac și eu lucruri care mă deranjează.

Poate nu pe moment dar peste câteva zile o să mă uit la articolul ăsta și o să-mi zic:

Mai bine nu scriai postarea aia. Mai bine terminai Transfomers și te întorceai la jurizarea de la Webstock. Ți-ai promis că nu mai bagi articole doar de dragul de a le scrie că așa vrei tu și ai crezut pe moment că ți-a face bine. Noah asta este acuma, lasă-le acolo că nu cer nici pâine, nici lapte.

Dar acum simt că unele informații sau noutăți pe care le-am aflat pe net, sau de care m-am lovit în zilele trecute nu trebuie înmormântate în cimitirul Facebook ca apoi să fie plânse în câteva reacții (că like-urile sunt so yesterday) și apoi să aruncăm cu pământul altor statusuri peste ele.

Le las aici într-o ordine aleatorie, sau cel puțin cum îmi sunt deschise tab-urile în Firefox de marți dimineața.

1. Liviu David și-a lansat blog – pentru cine lucrează în publicitate și nu știe cine e Liviu David, mai bine să se lase de meserie și să se apuce de altceva. Vă zic doar atât: membru fondator Art Director’s Club Romania și inițiator al Școlii ADC (luat cu nesimțire de pe pagina lui) Nu îl cunosc personal pe respectivul dar îi urmăresc activitatea publicitară, pentru că Facebook mi-a dat această onoare. Și mi-am luat curajul să recomand că și-a lansat blogul, chiar dacă mulți au trâmbițat cu petreceri, limuzine, cu baloane și slave că vor rupe gura târgului în ale bloggingului, că vor împărtăși din experiența lor și din frustrările lor în ale job-ului, eu vreau să cred că Liviu e genul de om care se ține de cuvinte. Sau cel puțin îl voi încuraja să se țină de treabă și să putem citi cel puțin câte un gând care iese din mintea și trăirea lui în lumea publicității. Liviu, nu-mi pariez banii pe tine, dar măcar te-am băgat într-un articol și ți-am dat un link de dragul SEO-ului (că așa-i la început, prima oară e gratis).

Ce mișto ar fi să vezi tot mai multe bloguri (sau orice alt tip de conținut) care să documenteze viața unui om din publicitate (cu bune și cu rele) sau al unui om de marketing (da nu din alea cu motivaționale sau alte bălării).

2. Webstock bate la ușă – ca un om de marketing căruia îi place să vadă puțin și lucrurile behind the scene, sau behind the fact am intrat pe blogul lui Cristi, am dat o căutare pe cuvântul cheie Webstock și am vrut să văd care a fost prima postare pe blogul lui despre conferință. Așa am găsit din aprilie 2008 articolul când s-a anunțat prima oară în lume faptul că va exista Webstock, prima conferință dedicată blogging-ului și web 2.0. De-atunci Cristi organizează, luptă și transpiră în fiecare an ca să pună pe picioare o conferință pe care o recomand tuturor celor care lucrează sau vor să lucreze în digital marketing, social media sau content marketing. Anul ăsta voi fi prezent și voi vorbi despre Instagram Stories 🙂 finally, ha?

3. Best Marketing la Cluj – Prima conferință de online care a avut nebunia și curajul ca să mă cheme să vorbesc a fost SMS Cluj organizată de Revista BIZ. Nici acum nu o să uit mizeria pe care am făcut-o cu oamenii din sală cu avioane și/sau bâlbâielile/emoțiile/agitația pe care am simțit-o atunci când am urcat prima oară pe scena aia. Parcă și acum mă trec fiorii. Dar acolo a fost prima oară când mi-am dat seama că aceste conferințe sunt o necesitate în viața unui marketer. Nu pentru că înveți ceva de la cel care vorbește și-ți prezintă poate niște campanii pe care deja le-ai disecat cap coadă dar mai ales pentru alea 15-20 de minute de pauză în care stai la rând să-ți iei o cafea și discuți cu alții despre marketing și viață. Iar dacă ai întrebări care trebuiesc clarificate, să-l tragi de mânecă pe speaker și să-l rogi să te lumineze. Așadar, dragi marketeri clujeni, ne vedem pe 3 Octombrie 2017 la Double Tree Hilton la BIZ Marketing?

Noah și dacă nici o informație din asta nu vă ajută la nimic, vă las aici un câine, că poate pentru ăsta o meritat să intrați pe articolul acesta.

via GIPHY

Robert Katai
Visual Marketer si Content Strategist la Bannersnack.
You may also like
content de calitate
Cum definim un content de calitate
indiferenta in marketing
Cel mai mare dușman al marketingului

Leave Your Comment

Your Comment*

Your Name*
Your Webpage