Marketing

Cum definim un content de calitate

content de calitate

Am auzit de prea multe ori discuția în jurul subiectului content de calitate.

Ce înseamnă content de calitate? Cine definește contentul de calitate? Când putem spune că avem content de calitate? Cine face content de calitate? Calitate sau cantitate?

Și alte întrebări pe care cu siguranță le-ați auzit și voi.

De fiecare dată răspunsul se învârtea în jurul cuvântului Depinde.

Depine de subiect. Depinde de creator. Depinde de context. Depinde de comunitate. Depinde de modul de cum a fost creat. Depinde de x și de z. Depinde chiar și de y. Depinde. Depinde. Depinde

Însă eu am cred că un content de calitate este definit de 3 elemente simple:

1. De tine (ca și creator) – tu îmi spui dacă ceea ce ai făcut este de calitate. Și asta înseamnă că trebuie să fii sincer cu tine. Ce resurse ai investit în acest content. Cât ai muncit pentru el. Cât ai transpirat ca să faci acest content. Câtă valoare vrei să-ți aducă. În primul rând tu care ai muncit la el poți să spui dacă ești mulțumit sau nu. Da, chiar dacă asta înseamnă să ai orgoliul calității!

2. De comunitate (cei care consumă) – ei îți vor spune dacă ceea ce ai făcut este calitativ sau nu. Vei vedea după reacția lor dacă le-a plăcut sau nu. Vei vedea dacă vor să mai vadă (consume) acest tip de content pe platforma ta. Și chiar dacă nu îți vor spune, vei observa după următorul element.

3. Rezultatul – până la urmă numerele îți vor spune adevărul. Vei vedea în analytics, în engagement, în trafic sau alte măsurători dacă a avut impact sau nu. Dacă ți-ai atins scopul sau nu. Numerele nu mint, ele îți spun dacă a meritat sau nu. Chiar dacă uneori doare.

Data viitoare când te lovești de discuția contentului de calitate, fă bine și uită-te la astea 3 puncte. Ele îți vor spune ce trebui să știi.

Robert Katai
Visual Marketer si Content Strategist la Bannersnack.
You may also like
specialistul care vorbeste pe limbajul amatorilor
Specialistul care trebuie să vorbească și pe limbajul amatorului
notificari
Disconfortul notificărilor și nevoia utilizatorului
1 Comment
  • Sep 22,2017 at 6:19 pm

    De acord și nu chiar. Eu știu o mulțime de oameni care au content de calitate (blog sau profil de instagram) și au mai puțini vizitatori decât ar merita. Pentru că termenul de „calitate” e înțeles atât de diferit. Iar articolele muncite și documentate sunt apreciate mai mult atunci când vorbim de anumite nișe (cultură, IT), în rest, consumatorii mi se par la fel de superficiali ca și creatorii de conținut.

Leave Your Comment

Your Comment*

Your Name*
Your Webpage