Blog

Despre hosting pentru podcast

La început am crezut că toată treaba asta cu podcasting-ul o să fie exact cum e cu scrisul pe blog.

Îți alegi un domeniu, te bagi pe WordPress și dai New Post, scrii textul, bagi o imagine, puțin SEO (ca să dea bine și să ții departe haterii) și apoi publish.

Deși multe chestii se aseamănă între ele, și dacă înțelegi câtuși de puțin cum e treaba cu online-ul, contentul și trendul, te prinzi repede. Read More

Susțin introducerea educației media în școli…și peste tot

Într-un interviu pentru Pressone, Dragoș Stanca a lăsat un răspuns care ar trebui să dea de gândit nu doar ministerului educației, ci chiar și antreprenorilor și oamenilor care sunt în industria media:

Eu, unul, aș susține introducerea educației media în școli. Cred că un manual care să educe publicul în sensul acesta e mai indicat decât cel de sport sau de dirigenție.

Read More

O tabără de tip rehab pentru marketeri

Am fost la SMS Biz de două ori și pot spune că e una dintre taberele unde orice om de social media, digital sau comunicare din România ar trebui să meargă cel puțin odată. Bine, poate chiar și de două ori, da asta depinde de fiecare ce vrea de la viața asta de marketing.

Cel puțin să vadă unde se situează în momentul de față această industrie în România.

Dar dintr-o discuție în alta cu Cristina am ajuns la concluzia că ar fi mișto, ba chiar necesar o conferință pentru oamenii de comunicare/marketing. Un fel de rehab camp. Read More

Da, judec cărțile după copertă

Sau cel puțin după primele 3 pagini.

Se spune că nu poți judeca o carte după copertă. De ce? Că poate designer-ul care a făcut coperta respectivă nu a apucat să citească toată cartea, așa că a executat așa cum i s-a cerut. Că poate noi ca oameni avem idei și gusturi diferite. Că poate autorul nu ar trebui să fie interesat de coperta.

Și multe alte motive.

Ei na, eu judec o carte. Și după copertă și după primele 3-5 pagini. O judec și o analizez de-i scot toate fibrele lemnului din ea. Dacă nu mă atrage la început, ce rost are să o mai citesc? Ce rost are să-mi pierd timpul cu ea? Read More

Disconfortul notificărilor și nevoia utilizatorului

Singurele notificări care-mi apar pe ecran atunci când îmi este blocat telefonul sunt cele în care primesc un SMS, mă sună cineva sau am un apel ratat. Pentru restul aplicațiilor folosesc doar badge app icon (notificarea roșie din colțul de sus al icoanei)

Însă de multe ori s-a întâmplat să stau cu cineva la o cafea, cu ambele telefoane pe masă și să observ că la persoana respectivă îi zbârnâie telefonul în prostie. Ba o notificare că a primit un like la o postare, ba o notificare că a primit un email de la elefant.ro (mda, sunt un marketer atât de nasol încât îmi place să observ și cele mai fără importanță detalii), ba o notificare că o anumită persoană a postat o poză pe Instagram.

Notificări peste notificări. Și desigur, discuția noastră era uneori întreruptă de un “o secundă, ca să răspund la acest mesajRead More

Părerea mea despre reclama Apple cu Dwayne Johnson

Am văzut zilele trecute reclama de la Apple cu the Rock, ba chiar înainte să atingă 5.000 de vizualizări. M-am uitat la toată reclama, cap-coadă. Și am o singură observație: comandă vocală.

În ultima vreme sunt un mare fan al audio marketingului și cam tot ce se întâmplă în zona asta. Iar de când lucrez la podcast sunt mult mai atent la trendurile comenzilor audio, la featur-urile lansate de Amazon, Google sau Apple în IoT și audio. Read More

De ce plătim cu datele în social media?

Mi se pare interesant (și distractiv) cum o reţea de socializare a avut la un moment dat o explozie extraordinară, dorind să lupte cu giganticii din Silicon Valley. Ba chiar a avut și un statement care a ridicat câteva sprâncene în rândul jurnaliștilor și bloggerilor (cel puțin în rândul celor care aveau nevoie de încă un subiect despre care să scrie)

Apropo, mai țineți minte Ello? Exact.

“Your social network is owned by advertisers. Every post you share, every friend you make and every link you follow is tracked, recorded and converted into data. Advertisers buy your data so they can show you more ads. You are the product that’s bought and sold … We believe a social network can be a tool for empowerment. Not a tool to deceive, coerce and manipulate — but a place to connect, create and celebrate life. You are not a product.”

Dar creșterea asta a fost una doar de moment. Read More

Un “Save for Later” pentru Twitter, vă rog

Zilele trecute am avut curiozitatea să mă uit pe App Store la top cele mai folosite rețele de social media ca să văd în ce categorii sunt puse. Iată și rezultatele la curiozitatea mea:

  • Social Networks: Facebook, Linkedin și Pinterest
  • Photo & Video: Instagram, Snapchat și YouTube
  • News: Twitter, Reddit

Și exact aici am vrut să ajung. Read More

În sfârșit, katai.ro

A venit momentul să lansez katai.ro.

Nu pentru că face parte dintr-o anumită strategie, nu pentru că am ajuns la un nivel al vieții sau pentru că cineva mi-a pus pistolul la tâmplă. Read More

Specialistul care trebuie să vorbească și pe limbajul amatorului

Termenul de specialist/expert/profesionist într-un domeniu îl poţi “procura” prin două căi:

  1. Te autodeclari tu specialist şi îţi menţii această identitate chiar şi în ruptul capului (cuvintele vorbesc)
  2. Eşti declarat de către cei din jurul tău ca şi specialist (faptele vorbesc)

Însă atunci când eşti un specialist trebuie să ştii să vorbeşti despre domeniul în care activezi pentru două tipuri de oameni: Read More