Podcast

04 Julian Pădurariu: Ca om de marketing, trebuie să anticipezi valul

04 Julian Pădurariu: Ca om de marketing, trebuie să anticipezi valul

Există două categorii de oameni de marketing: cei analitici și cei creativi. Astăzi voi discuta cu un om de marketing care nu se consideră creativ, pentru că a fost mereu fascinat de partea analitică al marketingului (dap, mai există și oameni din aceștia).

Julian Pădurariu este omul care a ajuns de la prepararea cartofilor prăjiți în unul din primele restaurante McDonald’s din România la director de marketing la Policolor, având o vârstă foarte tânără.

Pe Julian l-am văzut prima oară la o conferința SMS BIZ în Cluj-Napoca. Atunci a povestit oamenilor din sală despre gamification și cum se poate folosi omul de marketing de această strategie pentru a-și creiona următoarele campanii de marketing. Apoi am avut plăcerea să asist la un curs, tot despre gamification, dar unde a intrat mai profund în teorie și discutând practic despre anumite produse, companii și proiecte.

Mai pe scurt spus, Julian este un om de marketing, în adevăratul sens al cuvântului.

 

Câteva idei pe care le-am scos din podcast și care mi-au plăcut cel mai mult:

Comunicarea, ca o componentă a downstream marketingului, nu are o putere punctuală. Puterea comunicării stă în coerență.

Din păcate sunt prea multe branduri care spun că fac marketing și/sau comunicare, însă nu înțeleg ce înseamnă să fii coerent și constant. Pentru că omul și/sau posibilul client nu să-ți aleagă produsul doar pentru că a văzut un singur ad la TV sau pentru că a citit un singur articol pe un blog.

Marketingul trebuie mutat într-o zonă în care tehnologia să fie un suport

Apropo de chatbots, programmatic advertising sau alte tehnologii care ne bat la ușă. Marketerii curajoși își vor sufleca mâinile și se vor apuca de treabă. Restul vor fi pe străzi împărțind flyere de 30% discount unor indivizi care-și ascund fața în ecranele telefoanelor mobile.

Ca om de marketing, trebuie să anticipezi valul

Apropo de cei care înțeleg care este trendul și care va fi următorul val în marketing. Iată încă un motiv de ce e bine să ieșim din bula noastră (birou, cameră etc) și să mergem la conferințe, seminarii sau pur și simplu să profităm de anumite oportunități care ne spun what’s next.

 

Ce vei afla în acest podcast cu Julian Pădurariu?

  • Care e punctul care unește brandurile Murfatlar, Policolor și Banca Transilvania?
  • Părerea lui despre oamenii de marketing needucați
  • Ce le lipsește în anul 2017 brandurilor din România?
  • Care este cea mai curajoasă mișcare pe care o poate face un om de marketing din România?
  • Despre Pony Car Sharing
  • Unde ar trebui să stea focusul unui om de marketing
  • Diferența între Early Adopters și cei din Mainstream

Nu uita că te poți abona la podcast și pe iTunes.

Robert Katai
Visual Marketer si Content Strategist la Bannersnack.
You may also like
07 Despre cartea lui Ryan Holiday - Perennial Seller
07 Despre cartea lui Ryan Holiday – Perennial Seller
podcastu lu katai
Cu emoții despre podcast

Leave Your Comment

Your Comment*

Your Name*
Your Webpage