24 Laura Ionescu (Luluts): De ce ne purtăm cu România ca și cum am fi în trecere?

Insightul e la oameni, nu la brand.

Laura Ionescu

Stai o secundă și gândește-te care este pagina ta preferată de Facebook? Nu, serios. Care e acea pagină de la care abia aștepți să vezi un nou update. Și nu mă refer la premii cu like-uri și share-uri că poate apuci să prinzi și tu o excursie în Dubai, ci mă refer la update-uri cu statusuri așa cum îți plac ție.

Acum că te-ai gândit, dă-mi voie să-ți zic care este una dintre paginile mele preferate de Facebook, care se luptă cu alte pagini din top 3. Este vorba de Dume de mestecat. E o pagină de Facebook administrată de două fete super creative, ingenioase și curajoase. E genul de pagină care merită dat exemplu la toate evenimentele de marketing și pe care s-ar putea face studiu de caz în facultățile de publicitate. Pagina este administrată, creată și muncită pe brânci de două fete: Laura Ionescu și Ioana Zvâc.

Așa că am ținut neapărat să mă întâlnesc cu Laura atunci când a venit în Cluj și să discutăm despre publicitate, copywriting, Dume de mestecat și alte subiecte care ne plac sau care ne frustrează pe moment. Cu siguranță ați mai întâlnit-o pe Laura pe drumurile internetului. Poate o reunoașteți mai ușor după nickname-ul ei – Luluts.

Zis și făcut. Laura mi-a scris. I-am răspuns. Ne-am văzut. Ne-am turnat cafeaua în cană și am dat record.

Ce-a ieșit puteți și voi să auziți în episodul de azi.

Pe Laura o găsiți și pe:

Subiecte discutate:

  • Ce e Dume de Mestecat și cum a pornit povestea.
  • Care este strategia pentru postările de la Dume de Mestecat.
  • De unde vine inspirația pentru dume.
  • Ce conținut consumă Luluts.
  • Ce seriale ar putea să vadă de nenumărate ori.
  • Diferența dintre copywriting în digital și în print.
  • Cum a început să lucreze în publicitate.
  • Sfaturi pentru studenții care vor să se apuce de orice.
  • Cum e viața de publicitate.
  • Despre influencer marketing.
  • Ce o pasionează pe Laura în ultima vreme.
  • Despre politică și dreptul la vot.
  • Ce mesaj ar pune pe toate billboardurile din România?

Idei și Citate

  • Vrem să îi facem pe oameni să zâmbească. Să zică ”Aha!” când dau de noi în news feed.
  • Mobilizăm într-un fel activist oamenii.
  • Sfat pentru cei care vor să intre în publicitate: să fie la curent cu cele mai noi platforme.
  • Internetul te ajută. Nu este aici ca să îți pună bețe în roate.
  • Scriu în metrou tot ce îmi trece prin cap.
  • Încerc să îmi păstrez ascuțimea.
  • Dacă nu înțelegi platformele și cum funcționează, nu poți să ai idei pe care să le implementezi acolo.
  • Până să ajungi să îți dai seama că ești bun la ceva, trebuie să experimentezi.
  • În publicitate e total diferit față de cum mi-am imaginat.
  • Jobul meu nu se termină niciodată. Îmi iau inspirație din orice.
  • Fericirea este să faci ce îți place.
  • Influencerii sunt importanți atunci când sunt relevanți pentru brandul tău. Atunci au putere.
  • E important să te uiți la tine cu sinceritate.
  • Pasiunea nu se învață. Pasiunea există.
  • Rămâi încrâncenat.
  • Nu cred că tinerii sunt de vină.
  • Vin niște generații din ce în ce mai responsabile pentru viitorul lor.
  • De ce ne purtăm cu România ca și cum am fi în trecere?

 

About the Author
Visual Marketer si Content Strategist la Bannersnack. Fondator Instagramology și host al proiectului audio Podcastu' lui Katai.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.