24 Laura Ionescu (Luluts): De ce ne purtăm cu România ca și cum am fi în trecere?

Insightul e la oameni, nu la brand.

Laura Ionescu

Stai o secundă și gândește-te care este pagina ta preferată de Facebook? Nu, serios. Care e acea pagină de la care abia aștepți să vezi un nou update. Și nu mă refer la premii cu like-uri și share-uri că poate apuci să prinzi și tu o excursie în Dubai, ci mă refer la update-uri cu statusuri așa cum îți plac ție.

Acum că te-ai gândit, dă-mi voie să-ți zic care este una dintre paginile mele preferate de Facebook, care se luptă cu alte pagini din top 3. Este vorba de Dume de mestecat. E o pagină de Facebook administrată de două fete super creative, ingenioase și curajoase. E genul de pagină care merită dat exemplu la toate evenimentele de marketing și pe care s-ar putea face studiu de caz în facultățile de publicitate. Pagina este administrată, creată și muncită pe brânci de două fete: Laura Ionescu și Ioana Zvâc.

Așa că am ținut neapărat să mă întâlnesc cu Laura atunci când a venit în Cluj și să discutăm despre publicitate, copywriting, Dume de mestecat și alte subiecte care ne plac sau care ne frustrează pe moment. Cu siguranță ați mai întâlnit-o pe Laura pe drumurile internetului. Poate o reunoașteți mai ușor după nickname-ul ei – Luluts.

Zis și făcut. Laura mi-a scris. I-am răspuns. Ne-am văzut. Ne-am turnat cafeaua în cană și am dat record.

Ce-a ieșit puteți și voi să auziți în episodul de azi.

Pe Laura o găsiți și pe:

Subiecte discutate:

  • Ce e Dume de Mestecat și cum a pornit povestea.
  • Care este strategia pentru postările de la Dume de Mestecat.
  • De unde vine inspirația pentru dume.
  • Ce conținut consumă Luluts.
  • Ce seriale ar putea să vadă de nenumărate ori.
  • Diferența dintre copywriting în digital și în print.
  • Cum a început să lucreze în publicitate.
  • Sfaturi pentru studenții care vor să se apuce de orice.
  • Cum e viața de publicitate.
  • Despre influencer marketing.
  • Ce o pasionează pe Laura în ultima vreme.
  • Despre politică și dreptul la vot.
  • Ce mesaj ar pune pe toate billboardurile din România?

Idei și Citate

  • Vrem să îi facem pe oameni să zâmbească. Să zică ”Aha!” când dau de noi în news feed.
  • Mobilizăm într-un fel activist oamenii.
  • Sfat pentru cei care vor să intre în publicitate: să fie la curent cu cele mai noi platforme.
  • Internetul te ajută. Nu este aici ca să îți pună bețe în roate.
  • Scriu în metrou tot ce îmi trece prin cap.
  • Încerc să îmi păstrez ascuțimea.
  • Dacă nu înțelegi platformele și cum funcționează, nu poți să ai idei pe care să le implementezi acolo.
  • Până să ajungi să îți dai seama că ești bun la ceva, trebuie să experimentezi.
  • În publicitate e total diferit față de cum mi-am imaginat.
  • Jobul meu nu se termină niciodată. Îmi iau inspirație din orice.
  • Fericirea este să faci ce îți place.
  • Influencerii sunt importanți atunci când sunt relevanți pentru brandul tău. Atunci au putere.
  • E important să te uiți la tine cu sinceritate.
  • Pasiunea nu se învață. Pasiunea există.
  • Rămâi încrâncenat.
  • Nu cred că tinerii sunt de vină.
  • Vin niște generații din ce în ce mai responsabile pentru viitorul lor.
  • De ce ne purtăm cu România ca și cum am fi în trecere?

 

About the Author
Visual Marketer si Content Strategist la Bannersnack.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *