Marketing

Social media este…ceea ce urmăreşti

social media este

Să ridice mâna cine nu a auzit următoarele “plângeri” în grupul lor de prieteni/colegi:

“Bă Facebook e de rahat. Toată ziua numai poze cu pisici (dăăăă), câini, animale, bebeluşi, căcăţei şi Extra-uri de la ziarele online. Chiar nu mai  găseşti nimic interesant pe Facebook. Nu mai ai nici intimitatea pe care o vrei şi nici pe prieteni nu-i poţi găsi. Facebook-ul e de rahat”

sau

“Bă Twitter e naşpa. Toată ziua numa linkuri peste linkuri. M-am săturat să văd promovări de articole şi linkuri de la bitly. Nu mai există nici o comunicare simplă şi prietenească. Omul nu mai poate chat-ui şi nici să-şi zică părerea. Totul se pierde în milioanele de tweet-uri cu linkuri”

ori

“Bă Instagram e o prostie mare de tot. Toată ziua numai poze cu pisici, quote-uri, mâncare, apus, răsărit şi selfie-uri. Degeaba spune lumea cât de tare e aplicaţia asta că eu nu văd altceva decât poze de rahat şi hashtag-uri la toate cuvintele. După părerea mea Instagram e o pierdere de vreme”

La-nceput eram revoltat când auzeam aşa ceva.

Mi se părea oarecum stupid ca cineva să comenteze aşa despre un anumit canal de socializare când la mine era total diferit. Când eu citeam articole interesante pe Facebook, când eu vedeam discuţii interesante pe Twitter sau fotografii minunate pe Instagram.

Şi după câteva discuţii contradictorii mi-am dat seama că social media înseamnă pentru fiecare altceva. Ce-nseamnă pentru mine social media nu înseamnă pentru tine social media. Ceea ce urmăresc eu cu siguranţă nu urmăreşti tu. Putem să avem acelaşi grup de prieteni, putem să dăm like la aceleaşi pagini dar feed-ul tău nu va fi asemănător 100% cu feed-ul meu.

Înainte să comentezi că Facebook, Twitter, Youtube, Instagram etc sunt naşpa uită-te prima oară pe cine urmăreşti.

E naşpa pentru tine pentru că odată ai avut libertatea să alegi… şi ai ales prost/de rahat/naşpa!

Robert Katai
Visual Marketer si Content Strategist la Bannersnack.
You may also like
millennials video
Cel mai cel videoclip cu, despre și pentru millennials
tricou uber
Ce facem cu tricourile de la branduri?

Leave Your Comment

Your Comment*

Your Name*
Your Webpage