Podcast

171 Când îți cunoști clientul atât de bine încât marketingul devine o joacă: Mădălina Vasiu

Mădălina Vasiu este consultant de marketing și persoana din spatele Thinking Made Visible, podcastul care face viziblă gândirea invitaților săi. Cunoscută și drept ”tipa cu avatarul de client”, Mădălina a creat un e-book foarte bine gândit, care ajută pe oricine să construiască un profil al clientului ideal într-un mod detaliat. În episodul acesta povestim despre…

Read More

170: De la zero la milioane de vizualizări: Cum a construit Dodo Mesaroș un business profitabil din TikTok

Când vine vorba de content creation, poate fi o adevărată provocare să îți găsești stilul tău propriu. Am povestit cu Dodo Mesaros, tipul acela mișto care face filmulețe gătind în natură, despre procesul său de a-și găsi un stil unic și diferențiator într-o nișă în care mai sunt mulți alți jucători, despre provocările pe care…

Read More

169 Vânzătorii buni sunt cei care apreciază marketingul: Mihai Guran

Am văzut zilele trecute un meme funny despre relația dintre echipele de vânzări vs executive despre dep de marketing 😂 În episodul acesta am povestit cu Mihai Guran, omul care a crescut o echipă de peste 150 de oameni de vânzări în cadrul Bitdefender (pe lângă multele realizări pe care le-a avut în cei peste…

Read More

168 Ce trebuie să știi înainte să cumperi o franciză cu Ruben Filimon

Dacă vrei să pornești o afacere, dar nu ai încă ideea potrivită de business pe care să o materializezi, o alternativă este să apelezi la a deschide o afacere în sistem de franciză. Ce înseamnă asta? Ei bine, poți să apelezi la branduri care vor să se extindă regional, național sau internațional și să investești…

Read More

De la filmări din boscheți pe marile ecrane cu Cristi Ilișuan (producător Mircea Bravo)

În industria de content creation, dacă vrei să fii cu adevărat profesionist, este important să fii consecvent și să faci totul cu intenția de a-ți servi audiența. Aceasta este părerea lui Cristi Ilisuan, cealaltă jumătate din spatele proiectului Mircea Bravo și invitatul meu din acest episod. Cristi, împreună cu echipa sa, sunt un adevărat exemplu…

Read More

166 Cât de important este să îți cunoști valoarea și limitele în business cu Ruben Marian

Ce are în comun o viață personală care te împlinește și un business care se dezvoltă cu succes? Bingo! Claritate. În acest episod povestesc cu Ruben Marian despre cât de important este să ai claritate în tot ceea ce faci și cum poate aceasta să te ajute să treci peste eșecuri. Totodată, povestim despre cum…

Read More

165 Despre arta interviului și cum să ai relații solide cu oamenii: Andreea Roșca

De câte ori ți s-a întâmplat să-ți faci un scenariu înaintea unei discuții importante cu șeful, colegul sau prietenul tău? „Dacă îl întreb X, el, probabil, îmi va răspunde Y”. Dacă nu se adeverește filmul creat de tine, ce faci?  Cum îndrepți discuția în direcția pe care tu o vrei? Cum îl lași pe celălalt…

Read More

164 Există inspirație, dar trebuie să te găsească lucrând: Tibi Codorean

Care este secretul unui copywriter care, nu doar că atrage atenția audienței, dar o și menține? Exercițiul. Scrisul zilnic. Expunere în online. Explorarea acelor subiecte care să stârnească ceva în ceilalți – poate fi curiozitate, poate fi și râs.  Tibi Codorean este omul din spatele glumelor lui Bob Rădulescu și Mircea Bravo. De fapt, când…

Read More

163 Pe urmele animalelor sălbatice prin lentilele unui marketer: Doru Panaitescu

De la începutul erei de digital marketing, unde suntem pioneer, facem un salt până în prezent, unde ne aflăm în plină sălbăticie. Cum e senzația?  De la strategii de poziționare în mintea consumatorului la tactici de poziționare perfectă pentru fotografiile din natură. Pe scurt, vorbim despre marketing de natură.  Doru Panaitescu nu doar că are…

Read More

162 Social Media nu e o rețetă, ci un proces: Corina Maria Scheianu

Întreabă 100 de specialiști în marketing cum își îndeplinesc obiectivele și vei primi 100 de răspunsuri diferite. Întreabă 100 de experți în Social Media cum transformă o audiență într-o comunitate și, cel mai probabil, vei primi aceeași soluție: Ascultă-i pe oameni. Creează conținut pentru ei, nu pentru tine.  Despre același lucru am discutat cu Corina…

Read More