Podcast

Ce-am învățat de la Instagram

Am început să folosesc Instagram încă de când s-a lansat pentru Android. Pentru că avea un amărât de HTC Wildfire S a trebuit să aştept puţin până când Kevin & Co. s-au gândit şi la amărâţii de pe Android. Iar în seara când Instagram s-a lansat şi pentru Android nu m-am putut răbda să nu-l…

Read More

Cel mai mare dușman al marketingului

Hai să începem postarea de azi cu o întrebare simplă (sper eu) Care credeţi că e cel mai mare duşman al marketingului? Bugetul? Timpul? Clientul? Inspiraţia? Resursele Umane? Resursele Tehnologice? Sistemul? Statul? Publicitatea proastă? Agenţia? Colegii? Soţia? Iubita? Câinele? Bloggerii? Facebook? Primarul? Concurenţa? Respingerea?

Read More

Social media este…ceea ce urmăreşti

Să ridice mâna cine nu a auzit următoarele “plângeri” în grupul lor de prieteni/colegi: “Bă Facebook e de rahat. Toată ziua numai poze cu pisici (dăăăă), câini, animale, bebeluşi, căcăţei şi Extra-uri de la ziarele online. Chiar nu mai  găseşti nimic interesant pe Facebook. Nu mai ai nici intimitatea pe care o vrei şi nici…

Read More

De ce recomand să asculți podcast

Ar fi fost normal să scriu articolul acesta prima oară și mai apoi să-l scriu pe acela unde am recomandat 8 podcast-uri de ascultat pentru cei care lucrează în marketing sau comunicare, nu-i așa? Dar pentru că nu-mi place să fiu într-un șablon și să merg cum se dictează regulile atunci nu cred că ar…

Read More

Îți recomand 8 podcast-uri dacă lucrezi în marketing sau comunicare

Am început să ascult podcast-uri din noiembrie 2014. De fapt din momentul în care am ales să trec de la Android la iOS. Și de-atunci călătoriile cu trenul sunt mult mai productive, ba chiar și până la birou sunt în stare să mă duc aproape 35 de minute pe jos ascultând podcast-uri. De ce? Pentru…

Read More

Optimizarea timpului în viaţa unui om de marketing

Am auzit de la mai mulţi spunând că orice/oricine are un preţ, dar dă-mi voie să te-ntreb dacă şi timpul are un preţ? Cât costă timpul? Puţin filozofic, nu-i aşa? Însă hai să facem un exerciţiu, că poate aşa vei înţelege unde vreau să ajung: întreabă o persoană care are prea mult timp cât costă…

Read More

Loializarea clientului stă în lucrurile mici

Stând liniştit în faţa unui magazin şi discutând baiurile de marketing care ne dau bătaie de cap ne uitam la un om care şi-a parcat maşina exact la intrarea în magazin. Se dă jos din ea, ridică capota, întinde o pătură în portbagaj arajând-o la margini şi se îndreaptă către intrare. Acolo îl aştepta un…

Read More

Cât de diferit să fii pe o piaţă diferită?

Să ridice mâna sus toţi cei care aţi auzit următoarele texte la conferinţe: Pe o piaţă comună trebuie să fii diferit Fiind diferit te faci remarcat Fiind diferit atragi atenţia Ce-nseamnă să fii diferit? Gândeşte diferit. Acţionează diferit. Deci? Suntem câţiva, nu-i aşa? Pentru că oamenii care au vorbit în faţa noastră/voastră au experimentat ideea…

Read More

Cea mai simplă regulă

Nu contează că lucrezi în marketing sau advertising. Nu contează că eşti Social Media Ninja sau doar un blogger. Nu contează nici că eşti un brand manager la nivel internaţional sau un agent de vânzări local pentru produse de curăţat maşini. Există o regulă atât de simplă şi clară care ar putea diferenţia munca ta…

Read More