GPeC Summit 2019, evenimentul marketerului și antreprenorului

Conferința GPeC a început ca și un eveniment dedicat oamenilor din ecommerce, dar de-a lungul anilor s-a creionat ca un eveniment unde pentru marketerul și antreprenorul din orice companie ar trebui să participe.

Dacă lucrezi în digital marketing cu siguranță ai auzit de Oli Gardner, Neil Patel, Ross Simmonds sau Brian Dean? Sunt doar câțiva dintre speakerii pe care Andrei i-a adus până acum. Oameni care fac digital marketing de foarte mulți ani și care au ajutat companii precum Facebook, Google, Oracle, TechCrunch și mulți alții să crească în web trafic sau în revenue.

Anul acesta Andrei și-a tras mânecile de la cămașă și a pus pe lista de speakeri oameni de care dai foarte greu la evenimentele de digital din zona noastră.

Aici poți să asculți un interviu pe care Marian Hurducaș i l-a luat lui Andrei Radu.


Ryan Holiday

Nu doar un autor, speaker, marketer și antreprenor ci un adevărat vizionar. Ryan a scris cartea Trust Me, I’m Lying în 2012, o carte care vorbește despre ce se întâmplă în bloggingul internațional și cum ar trebui să-nțelegem acel fenomen.

Apoi a scos Growth Hacker Marketing, The Obstacle Is The Way și Perennial Seller: The Art of Making and Marketing Work that Lasts și ultima este Stillness.

De asemenea Cristina are și un concurs super pentru fanii Ryan. So check it out here.


Andy Crestodina

Despre Andy am tot vorbit și l-am tot prezentat prin diferite situații. De la primul proiect pe care l-am avut împreună cu Bannersnack până la cea mai proaspătă colaborare, primul episod al meu în engleză pentru podcastul Katai. 


Vitaly Friedman

Omul care a fondat și a pus bazele proiectului Smashing Magazine – poate cel mai recunoscut website pentru designerii UI/UX. Poate pentru marketerii care citesc articolul ăsta, nici nu contează Smashing Magazine, dar te provoc să mergi la un designer de top de la tine din companie și întreabă-i dacă le-ar plăcea să stea la o cafea cu fondatorul Smashing Magazine.


Pentru a te înscrie la GPeC SUMMIT trebuie doar să intri pe website-ul organizatorului, iar prețul unui bilet de acces pornește de la 139 EUR + TVA pentru ambele zile de eveniment.

About the Author
Content Marketing Manager la Bannersnack și moderator al emisiunii online Podcastu' lui Katai. Proiectele lui au fost publicate pe site-uri din domeniu precum Adweek, Content Marketing Institute sau Entrepreneur.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.