Episoade

Specialistul care trebuie să vorbească și pe limbajul amatorului

Termenul de specialist/expert/profesionist într-un domeniu îl poţi “procura” prin două căi:

  1. Te autodeclari tu specialist şi îţi menţii această identitate chiar şi în ruptul capului (cuvintele vorbesc)
  2. Eşti declarat de către cei din jurul tău ca şi specialist (faptele vorbesc)

Însă atunci când eşti un specialist trebuie să ştii să vorbeşti despre domeniul în care activezi pentru două tipuri de oameni: Read More

Cum văd eu treaba asta cu creativitatea

Una dintre publicațiile pe care le respect pentru ce se luptă să facă pentru industria de comunicare și marketing în România este Ctrl-D.

Așa că atunci când mi-au cerut ca să vorbesc despre creativitate și să spun în cuvintele mele ce înseamnă creativitatea, am tras un aer în piept, am luat o gură de cafea, am închis orice formă care mă poate deranja și am scris răspunsul meu. Read More

Ai plăti în plus pentru internet pe tren?

Călătoresc des cu trenul și de cele mai multe ori îmi pregătesc terenul de lucru încă de acasă. Mă armez cu articole pe pocket, îmi downloadez episoadele de podcast și-mi updatez ideile în Evernote.

Așa că atunci când merg cu trenul să nu fiu nevoit să pornesc internetul pe mobil, să mă conectez la el și să-mi fac treaba. Read More

Lucrurile bune se fac greu și în timp

După ce am avut o discuție cu băieții de la Yume Coffee, am ajuns la o concluzie simplă, dar numai bună de amintit aici pe blog:

Lucrurile bune se fac greu și în timp.

Desigur, noi am vorbit despre cafea, despre pâine și vin. O cafea bună are nevoie de timp să se odihnească după ce a fost prăjită. O pâine bună nu se coace la un foc puternic. O relație frumoasă se contruiește în timp. Read More

Ce-am învățat de la Instagram

Am început să folosesc Instagram încă de când s-a lansat pentru Android. Pentru că avea un amărât de HTC Wildfire S a trebuit să aştept puţin până când Kevin & Co. s-au gândit şi la amărâţii de pe Android.

Iar în seara când Instagram s-a lansat şi pentru Android nu m-am putut răbda să nu-l instalez în telefon. Read More

Cel mai mare dușman al marketingului

Hai să începem postarea de azi cu o întrebare simplă (sper eu)

Care credeţi că e cel mai mare duşman al marketingului?

Bugetul? Timpul? Clientul? Inspiraţia? Resursele Umane? Resursele Tehnologice? Sistemul? Statul? Publicitatea proastă? Agenţia? Colegii? Soţia? Iubita? Câinele? Bloggerii? Facebook? Primarul? Concurenţa? Respingerea? Read More

Social media este…ceea ce urmăreşti

Să ridice mâna cine nu a auzit următoarele “plângeri” în grupul lor de prieteni/colegi:

“Bă Facebook e de rahat. Toată ziua numai poze cu pisici (dăăăă), câini, animale, bebeluşi, căcăţei şi Extra-uri de la ziarele online. Chiar nu mai  găseşti nimic interesant pe Facebook. Nu mai ai nici intimitatea pe care o vrei şi nici pe prieteni nu-i poţi găsi. Facebook-ul e de rahat”

Read More

De ce recomand să asculți podcast

Ar fi fost normal să scriu articolul acesta prima oară și mai apoi să-l scriu pe acela unde am recomandat 8 podcast-uri de ascultat pentru cei care lucrează în marketing sau comunicare, nu-i așa? Dar pentru că nu-mi place să fiu într-un șablon și să merg cum se dictează regulile atunci nu cred că ar trebui să facem un mare armăsar din acest mic țânțar.

De când am început să ascult podcast-uri mi-am dat seama că e o oportunitate extraordinară de a construi o comunitate acolo. Desigur, specialiștii din diferite domenii (nu doar marketing, comunicare și publicitate) ar trebui să fie mai atenți și la acest canal și să nu aștepte 5 ani până se lovește România de acest trend. Read More

Îți recomand 8 podcast-uri dacă lucrezi în marketing sau comunicare

Am început să ascult podcast-uri din noiembrie 2014. De fapt din momentul în care am ales să trec de la Android la iOS. Și de-atunci călătoriile cu trenul sunt mult mai productive, ba chiar și până la birou sunt în stare să mă duc aproape 35 de minute pe jos ascultând podcast-uri. De ce? Pentru că sunt de părere că un om de marketing (comunicare, publicitate, PR, digital, social media etc) ar trebui să fie într-o continuă dezvoltare, experimentare și testare. Iar podcast-urile te ajută de multe ori să filtrezi informația, să câștigi timp, să afli noile trenduri/fenomene de pe piață și luptele pe care le duc alții din domeniul tău. Read More

Optimizarea timpului în viaţa unui om de marketing

Am auzit de la mai mulţi spunând că orice/oricine are un preţ, dar dă-mi voie să te-ntreb dacă şi timpul are un preţ? Cât costă timpul? Puţin filozofic, nu-i aşa? Însă hai să facem un exerciţiu, că poate aşa vei înţelege unde vreau să ajung: întreabă o persoană care are prea mult timp cât costă timpul ei şi apoi o altă persoană care îşi are timpul bine organizat să-ţi spună preţul ei. Read More