Episoade

Și creatorii trebuie să consume conținut

Se vorbește foarte mult despre creatorii de conținut. Fie că discutăm despre vloggeri, bloggeri, jurnaliști, instagrammeri, fotografi etc, toți intră în aceeași categorie: creatori de conținut. Read More

05 Răzvan Dragoș: Viața nu are buton de edit

Acum 7 ani când m-am mutat la Cluj-Napoca am avut foarte mari emoții. Pe lângă faptul că începeam un nou capitol în viață, mi-am propus să fac ceva mai mult pe zona de blogging. Așa că am început să urmăresc bloggerii din Cluj. Read More

04 Julian Pădurariu: Ca om de marketing, trebuie să anticipezi valul

Există două categorii de oameni de marketing: cei analitici și cei creativi. Astăzi voi discuta cu un om de marketing care nu se consideră creativ, pentru că a fost mereu fascinat de partea analitică al marketingului (dap, mai există și oameni din aceștia).

Julian Pădurariu este omul care a ajuns de la prepararea cartofilor prăjiți în unul din primele restaurante McDonald’s din România la director de marketing la Policolor, având o vârstă foarte tânără.

Read More

De 3 ani #lafereastramea cu VEKA România

Se spune că nu toate brandurile trebuie să comunice în online, să se folosească de social media sau să își facă un cont de Instagram. Da, sunt de acord cu astea. Dar unele branduri care au curajul să iasă din tiparul “așa trebuie să fie că așa e normal și așa-i obișnuit omul” atunci haideți să le dăm o șansă. Read More

03 Sonia Nechifor: Cuvintele frumoase te pot duce unde vrei tu!

Cum ar fi să stai la masă cu un om de PR care are diplomă de inginer horticultor și care a lansat o școală de bune maniere pentru copii?

Magnific. Splendid.

De fapt, ca să-ți fac în ciudă, eu am avut onoarea să stau la masă cu un asemenea om.

S-a întâmplat într-o sâmbătă dimineața, înainte să-și înceapă ziua de lucru când am reușit să o “ademenesc” pe Sonia Nechifor la o cafea și o poveste prietenească despre PR, comunicare, business development și diferență dintre ”Mulțumesc” și ”Îți mulțumesc”.

Read More

GPeC, de la București la Cluj și apoi la București

Cele mai bune lecții de marketing pe care le-am învățat au fost atunci când am pus mâna, mi-am prins degetele, am dat cu capul, am greșit și apoi am refăcut. Sau mai simplu zis,

cele mai bune lecții de marketing au fost atunci când am început să lucrez.

Dar aproape întotdeauna am avut pe cineva lângă mine care să mă îndrume, sau cel puțin să mă motiveze și să-mi arate pe ce drum să calc. Read More

02 Andi Moisescu: ApropoTV – despre libertatea de a-ti pune intrebari

Nu am avut nici cel mai mic habar cu cine o să fie primul interviu, dar atunci când am prins ocazia să-l provoc pe Andi Moisescu la o discuție – am profitat din plin.

Discuția pe care am avut-o a fost într-un cadru relaxant, exact așa cum îi place lui Andi, și am discutat despre tot ce ne-a venit în minte.

Read More

Am lansat Podcastu lui Katai – Despre marketing si viata

Întotdeauna mi-a fost greu să vorbesc despre proiectele mele. Deși ca marketer cred că ar trebui să ne fie ușor să povestim în special de proiectele la care lucrăm. Dar atunci când vine vorba de proiectele personale, cred că majoritatea dintre noi avem un nod în gât și un blocaj în degetele de pe tastatură. De fapt, chiar și acum când scriu aceste rânduri am emoții.

Am emoții pentru că e ziua în care lansez un proiect despre care am tot vorbit din luna iunie încoace. Mai degrabă am folosit Facebook pentru a povesti oamenilor procesul prin care trec atunci când vine vorba despre podcast.

Apoi am lansat blogul ăsta și statusurile au devenit articole, unele mai tehnice și altele mai personale.

Însă a venit momentul să anunț ziua în care podcastul iese la lumină.

Vă prezint primul episod din Podcastu’ lui Katai.

Read More

După Webstock 2017

Prima oară când am ajuns la Webstock a fost în 2013. A fost un sentiment ciudat când mă plimbam prin mulțime și vedeam fețe pe care le cunoșteam doar prin intermediul blogurilor și a rețelelor de social media. Dacă privirile ni se întâlneau, atunci ne salutam cu o ridicare de sprânceană. Iar dacă am interacționat digital, măcar printr-un like la un status, ne opream și ne salutam frumos. Read More

Despre blogul unui publicitar, Webstock și Best Marketing

Mi-am promis că voi ține blogul katai.ro departe de marketing, sau cel puțin nu voi scrie chestii și trestii dinindustrie. Însă uneori fac și eu lucruri care mă deranjează.

Poate nu pe moment dar peste câteva zile o să mă uit la articolul ăsta și o să-mi zic: Read More