Blog

08 Matei Psatta: Românul s-a născut comentator, dar și marketer

Cea mai sigură cale către mediocritate este opinia populară

Matei Psatta

 

Read More

07 Despre cartea lui Ryan Holiday – Perennial Seller

Prima carte pe care am citit-o de la Ryan Holiday a fost “Trust me I’m lying”, o carte publicată în 2012 și care l-a propulsat pe Ryan în topul celor mai citiți autori și al celor mai căutați strategiști media la nivel internațional. Cartea asta am devorat-o în doar câteva zile, subliniind și scriind în ea idei, păreri și alte chestii la care mă gândeam în timp ce o citeam.

De aceea nu împrumut nici o carte pe care deja am citit-o, pentru că le personalizez și le fac un fel de personal notes.

Apoi am început să-l urmăresc mai Ryan mai des, citindu-i articolele scrise pe blog și pe alte site-uri precum Thought Catalog sau Observer.

La un moment dat Ryan a început să povestească despre proiectele care au trecut testul timpului. Atunci când spun proiecte mă refer la filme, cărți, seriale, companii, trupe de muzică și altele. Așa că mi-am dat seama că urmează să lanseze o nouă carte despre acest domeniu.

Read More

06 Gery Meleg: In design trebuie sa faci anumite compromisuri

Nu putem vorbi despre marketing și viață fără să aducem în discuție și acest subiect: DESIGNUL!

Deși pentru mulți marketeri, designul înseamnă doar ceva frumos și care ”dă bine”, astăzi putem vedea că rolul unui designer într-o echipă de marketing este chiar vitală.

Ba mai mult, nu doar un graphic designer care să-ți facă niște vizualuri pentru facebook, ci un designer care înțelege ce înseamnă un produs, web, comunitate, target și nevoia implicării designului în marketing.

Cred cu tărie că designul joacă un rol tot mai important în munca un marketer și de aceea am ținut morțiș să am o discuție cu unul dintre designerii pe care-i respect cel mai mult. Și ar fi fost destul de aiurea dacă nu aș fi discutat cu unul dintre colegii mei de la Bannersnack. Așa că doamnelor și domnilor, faceți cunoștință cu Gery Meleg.

Read More

Podcastu’ lui Katai – după o lună

S-a făcut deja o lună de când am lansat Podcastu’ lui Katai.

Dar dacă m-aș întoarce în timp, în 9 mai am avut primul gând serios despre podcast. Un gând atât de serios încât l-am și pus pe Facebook, ca să testez terenul. Partea interesantă e că majoritatea celor care mă urmăresc mi-au recomandat video, dar nu i-am ascultat și mi-am urmat gândul, să încep într’ ale podcastului. Read More

Și creatorii trebuie să consume conținut

Se vorbește foarte mult despre creatorii de conținut. Fie că discutăm despre vloggeri, bloggeri, jurnaliști, instagrammeri, fotografi etc, toți intră în aceeași categorie: creatori de conținut. Read More

05 Răzvan Dragoș: Viața nu are buton de edit

Acum 7 ani când m-am mutat la Cluj-Napoca am avut foarte mari emoții. Pe lângă faptul că începeam un nou capitol în viață, mi-am propus să fac ceva mai mult pe zona de blogging. Așa că am început să urmăresc bloggerii din Cluj. Read More

04 Julian Pădurariu: Ca om de marketing, trebuie să anticipezi valul

Există două categorii de oameni de marketing: cei analitici și cei creativi. Astăzi voi discuta cu un om de marketing care nu se consideră creativ, pentru că a fost mereu fascinat de partea analitică al marketingului (dap, mai există și oameni din aceștia).

Julian Pădurariu este omul care a ajuns de la prepararea cartofilor prăjiți în unul din primele restaurante McDonald’s din România la director de marketing la Policolor, având o vârstă foarte tânără.

Read More

De 3 ani #lafereastramea cu VEKA România

Se spune că nu toate brandurile trebuie să comunice în online, să se folosească de social media sau să își facă un cont de Instagram. Da, sunt de acord cu astea. Dar unele branduri care au curajul să iasă din tiparul “așa trebuie să fie că așa e normal și așa-i obișnuit omul” atunci haideți să le dăm o șansă. Read More

03 Sonia Nechifor: Cuvintele frumoase te pot duce unde vrei tu!

Cum ar fi să stai la masă cu un om de PR care are diplomă de inginer horticultor și care a lansat o școală de bune maniere pentru copii?

Magnific. Splendid.

De fapt, ca să-ți fac în ciudă, eu am avut onoarea să stau la masă cu un asemenea om.

S-a întâmplat într-o sâmbătă dimineața, înainte să-și înceapă ziua de lucru când am reușit să o “ademenesc” pe Sonia Nechifor la o cafea și o poveste prietenească despre PR, comunicare, business development și diferență dintre ”Mulțumesc” și ”Îți mulțumesc”.

Read More

GPeC, de la București la Cluj și apoi la București

Cele mai bune lecții de marketing pe care le-am învățat au fost atunci când am pus mâna, mi-am prins degetele, am dat cu capul, am greșit și apoi am refăcut. Sau mai simplu zis,

cele mai bune lecții de marketing au fost atunci când am început să lucrez.

Dar aproape întotdeauna am avut pe cineva lângă mine care să mă îndrume, sau cel puțin să mă motiveze și să-mi arate pe ce drum să calc. Read More