Blog

02 Andi Moisescu: ApropoTV – despre libertatea de a-ti pune intrebari

Nu am avut nici cel mai mic habar cu cine o să fie primul interviu, dar atunci când am prins ocazia să-l provoc pe Andi Moisescu la o discuție – am profitat din plin.

Discuția pe care am avut-o a fost într-un cadru relaxant, exact așa cum îi place lui Andi, și am discutat despre tot ce ne-a venit în minte.

Read More

Am lansat Podcastu lui Katai – Despre marketing si viata

Întotdeauna mi-a fost greu să vorbesc despre proiectele mele. Deși ca marketer cred că ar trebui să ne fie ușor să povestim în special de proiectele la care lucrăm. Dar atunci când vine vorba de proiectele personale, cred că majoritatea dintre noi avem un nod în gât și un blocaj în degetele de pe tastatură. De fapt, chiar și acum când scriu aceste rânduri am emoții.

Am emoții pentru că e ziua în care lansez un proiect despre care am tot vorbit din luna iunie încoace. Mai degrabă am folosit Facebook pentru a povesti oamenilor procesul prin care trec atunci când vine vorba despre podcast.

Apoi am lansat blogul ăsta și statusurile au devenit articole, unele mai tehnice și altele mai personale.

Însă a venit momentul să anunț ziua în care podcastul iese la lumină.

Vă prezint primul episod din Podcastu’ lui Katai.

Read More

După Webstock 2017

Prima oară când am ajuns la Webstock a fost în 2013. A fost un sentiment ciudat când mă plimbam prin mulțime și vedeam fețe pe care le cunoșteam doar prin intermediul blogurilor și a rețelelor de social media. Dacă privirile ni se întâlneau, atunci ne salutam cu o ridicare de sprânceană. Iar dacă am interacționat digital, măcar printr-un like la un status, ne opream și ne salutam frumos. Read More

Despre blogul unui publicitar, Webstock și Best Marketing

Mi-am promis că voi ține blogul katai.ro departe de marketing, sau cel puțin nu voi scrie chestii și trestii dinindustrie. Însă uneori fac și eu lucruri care mă deranjează.

Poate nu pe moment dar peste câteva zile o să mă uit la articolul ăsta și o să-mi zic: Read More

Ce facem cu tricourile de la branduri?

– Aaa, uite un nou tricou cu logo-ul brand-ului pe piept pe care îl voi purta în casă!

Cam asta-i reacția mea de fiecare dată când primesc un colet cu tricoul brandului respectiv și cu un logo masiv ștampilat pe piept. De parcă expeditorul se gândește ce fericit va fi Robi când va vedea acest tricou și-l va purta cu mândrie peste tot unde va merge, își va face poză cu tricoul și se va lăuda prietenilor cu el. Read More

Cum definim un content de calitate

Am auzit de prea multe ori discuția în jurul subiectului content de calitate.

Ce înseamnă content de calitate? Cine definește contentul de calitate? Când putem spune că avem content de calitate? Cine face content de calitate? Calitate sau cantitate? Read More

Cum asculți un podcast

Podcasturile au prins din ce în ce mai mare avânt în ultimul timp, fiind tot mai populare în diverse domenii: de la marketing, la dezvoltare personală etc.

Studiile recente au demonstrat că în ultimii ani numărul personelor care ascultă podcasturi crește cu aproximativ 20%/ an, creșterea fiind populară atât în rândul femeilor, cât și în al bărbaților.

Timpul pe care persoanele care ascultă podcasturi îl investesc în această activitate a ajuns la peste 5 ore/ săptămână, iar 69% din această audiență ascultă podcasturi de pe dispozitive mobile.

Așa că hai să îți spun mai multe despre podcasturi! Read More

Butoanele din viața noastră

Într-o lume în care se vorbește prea mult despre realitatea virtuală, inteligența articificală și machine learning uneori e nevoie de un buton.

Butoanele sunt bune și ne ajută. Read More

Vrei să fii martor la un slam dunk a la NBA?

Recunosc cu mâna pe tastatură că nu am fost niciodată fan al fotbalului. Deși în România fotbalul se joacă la orice bloc sau colț de stradă, nu m-a prins niciodată acest sport.

Așa că m-am îndreptat către un sport care mă trezea noaptea la 3 doar ca să mă uit la meciuri. Read More

Cel mai cel videoclip cu, despre și pentru millennials

Hai să facem un videoclip care să atragă millennials, să dea like-uri, share-uri, comentarii în emoji și dacă se poate să își facă selfie cu produsul nostru, să ne dea tag și apoi să folosească branded hashtag-ul pe care-l avem deja de 3 ani – said no marketer ever. Read More