HURDU ȘI KATAI

Nu mai avem nevoie de descriere. Știi cine suntem deja dacă ai ajuns aici.

Robert Katai

ROBERT KATAI


MARIAN HURDUCAȘ


Hurducaș n-a vrut subiectul ăsta în mod special, dar Katai și-a dorit mai mult victoria și l-a persuadat. Voia să-și spună oful pe marginea a ceea ce Alexandru Bălan, Colo pentru fani și prieteni, a generat în ultima săptămână.
S-a discutat despre: – platforme și responsabilitatea lor; – branduri și agenții și responsabilitatea lor; – influenceri și responsabilitatea lor; – CSR sau Corporate Social Responsibility și de ce e asta mai mult decât a planta copăcei sau a face donații. S-a promis că se reptă.
Asta e iar un episod cu scântei.

Subiectele ultimelor săptămâni au ajuns și în dreptul părerologilor HURDU și KATAI, astfel că ambii au vorbit și analizat din proprie experiență Facebook Shops și mișcarea de aproximativ 100 de milioade de dolari a Spotify.

Evident, nu puteam rata ultima tranzacție din social media. Facebook a anunțat săptămâna trecută că a cumpărat Giphy pentru 400 de milioane de dolari. Astfel că s-a discutat: ce este Giphy și de ce există, pentru cine este bun Giphy și la ce ajută pot fi integrate gif-urile în staregia de marketing sau nu, și dacă da, cum de ce a dat Facebook banii pe Giphy tips and tricks for content marketers.

În episodul ăsta s-a vorbit pe larg despre trei subiecte cre au venit din partea comunității: 1. Echilibrul dintre viața persoanlă și cea profesională; 2. Ce ar trebui să facă afacerile mici, locale, după ieșirea din starea de urgență/ pandemie; 3. Cum măsori influencer marketingul? S-a trecut prin toate, s-au dat exemple, s-au tras concluzii, s-au lăsat întrebări deschise. Au mai rămas întrebări nerăspunse, dar s-au raportat pentru live-ul viitor.

O altă întrebare primită din comunitate a fost “Cum alegem noi sursele de infomare? Mai ales dacă vrem să ne profesionalizăm într-ale marcomm-ului. Cum știm că sunt cele corecte sau utile?”. Am preluat-o și am discutat-o

Una dintre întrebările primite de la popor a fost “Cum putem face noi marketerii să facem față presiunii de a livra mai mult și mai mult și mai bine?”. Am preluat-o și am discutat-o și Hurducaș s-a aprins.

La cine merită, cum la cine? E ca la Moș Crăciun sau Iepuraș, ai fost cuminte, vine Brandul, n-ai fost cuminte, nu vine Brandul.
Joke aside, pe scurt, s-a discutat – mai apăsat ca de obicei – despre cum faci să vină brandurile la tine. Pentru că e o întrebare pe care amândoi o primim din ce în ce mai des.

S-a discutat despre joburi în perioadă de pandemie și contractare economică. Despre aptitudini noi dezvoltate, adaptare și noul normal.