25 Cristiana Andrei: Conținutul e și artă, dar e și foarte multă matematică

Oamenii pot să te iubească, doar că trebuie să faci și tu un efort.

Cristiana Andrei

 

Ce înseamnă munca unui om de comunicare? Mai ales dacă lucrează în spatele unui brand personal construit pe foarte multă muncă.

Cristiana Andrei lucrează în comunicare cam de 10 ani încoace, iar acum a ajuns să coordoneze proiectele lui Adrian Hădean.

Unde o găsiți pe Cristiana:

Facebook: https://www.facebook.com/AndreiCristiana

LinkedIn: https://www.linkedin.com/in/cristianaandrei/

Instagram: https://www.instagram.com/cristiana_andrei/

 

Subiecte discutate:

 

  • Cum e să lucrezi cu Adi Hădean.
  • Podcasturi pe care le ascultă Cristiana.
  • Cum e munca unui om de comunicare.
  • Brandurile lui Adi Hădean de care se ocupă.
  • Diferențele dintre studenții de acum 10 ani și cei de azi.
  • Despre strategie în comunicare.
  • Cum lucrează Cristiana cu bloggeri.
  • De ce Adi nu are o carte de rețete.
  • Despre strategia lui Adi Hădean.
  • Diferențele dintre comunitatea de pe Instagram vs Facebook.
  • Despre conturi mișto de Instagram.
  • Sfaturi pentru cei care intră acum în industria comunicării.
  • Resurse pentru cei care vor să intre în industrie.

 

Idei și Citate

  • Ca om de comunicare, cel mai important este să fii curios.
  • Ce mi se pare foarte important este să vrei să afli.
  • Dacă rămâi în lumea ta și nu te atinge nimic, e destul de greu să construiești pe mai departe.
  • Jobul în comunicare te și obligă să afli tot felul de lucruri.
  • Mi se pare important să citesc.
  • În spatele unui brand personal este extrem de multă muncă.
  • E foarte multă muncă, însă trebuie să îți placă ce faci.
  • Conținutul e și artă, dar e și foarte multă matematică.
  • Tu știi că dacă nu o să schimbi ceva, o să te duci încet în jos la un moment dat.
  • Strategia nu e o cameră închisă.
  • Tu ești paznicul brandului tău.
  • E jobul tău să te asiguri că brandul se duce mai departe bine în blogosferă.
  • Campania trebuie să fie făcută pentru fiecare client în parte.
  • Să încerci să te pui și în papucii clientului.
  • Constant nu înseamnă plictisitor.
  • Nu e important să ții același tip de postări, că la un moment dat devii anost.
  • Constanța te obligă să te reinventezi.
  • Oamenii nu răspund la advertisingul la care răspundeau acum 10 ani.
About the Author
Visual Marketer si Content Strategist la Bannersnack.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *