Blog

47 Alexandra Crăciun: Iubirea presupune un proces de acceptare și de iertare

Trăim într-o perioadă în care oricine care are acces la un device cu conexiune la internet are o voce. O voce care poate să ridice sau care poate să dărâme. O voce care poate striga de frustrare sau poate tăcea de rușine undeva într-un colț.

Și de multe ori vocea asta o folosim atunci când suntem supărați, frustrați sau poate nervoși că ciorba pe care tocmai am comandat-o a venit rece. Așa că scoatem telefonul, intrăm pe pagina de Facebook a restaurantului și lăsăm un review, un comentariu sau orice altceva am putea face ca să atragem atenția celor din jurul nostru că ciorba a fost rece și că ce nașpa e restaurantul ăsta.

Dar apoi vezi că-ți răspunde cineva din partea unui restaurant, își cere scuze și vrea să afle mai multe detalii ca să poată îmbunătăți serviciile localului. Nu-i așa că supărarea nu mai e atât de mare și că parcă parcă ciorba e mai călduță?

În spatele unor asemenea discuții, unor asemenea comentarii, există profesioniști care studiază marketingul și comunicarea în Horeca (HoReCa este acronimul pentru industria ospitalității: Hoteluri, Restaurante, Café).

Așa că în episodul de azi am povestit cu o persoană care nu doar că lucrează în domeniu, dar a și pus pe picioare un proiect frumos care îmbrățișează un podcast, o conferință și un blog – Pinch of Salt.  

Dar stați liniștiți, că nu am povestit doar despre mâncare și marketing. Cu Alexandra am ajuns să punem pe masă și subiecte precum depresia, momentul greu în care a trebuit să închidă propria agenție și despre faptul că a ajuns să fie studentă la Istoria Artei.


Read More

46 Kero Zen: Graffiti-ul și street art-ul activează zonele moarte

L-am văzut de multe ori pe stradă, pe tramvaiele alea colorate și pe pereții Clujului. I-am văzut semnătura, dar niciodată nu l-am întâlnit față în față. Bine, nici nu mă așteptam să mă întâlnesc cu el la o conferință de marketing sau la vreun meet-up de social media. Nu de alta, dar nu e genul ăla de persoană care să participe la așa ceva. Sau poate că și dacă a participat, eu nu l-am observat.

Însă datorită Facebook-ului am luat legătura cu el. I-am scris să vreau să înregistrez un episod cu el pentru podcastul meu. Mi-a răspuns: Cool. Facem!

Și am făcut.

Read More

45 Tata Vlad (B.U.G. Mafia): Dacă vrei democrație și libertate și nu te implici, ești cretin!

Unii îl știu ca și Tataee, rapperul de la B.U.G. Mafia, alții îl știu ca și Tata Vlad și unii, poate mai puțini dintre voi, ca Vlad Irimia.

Vlad este mai mult decât un artist. Este un manager care a dus proiectul B.U.G. Mafia, alături de ceilalți doi colegi ai lui, Alin “Uzzi” Demeter și Dragoș “Caddilac” Vlad-Neagu, în topurile muzicii din România. Este un producător muzical român de excepție și un adevărat vizionar.

Dar dincolo de toate astea, Tata Vlad este legenda muzicii hip-hop din România.

În episodul de azi vei putea să asculți o parte a lui Tata Vlad pe care nu ai auzit-o în niciun alt canal media.

Read More

44 Avi Cicirean: Nu mi-e frică de eșec

Cum îi vedeți pe oamenii din viața voastră care v-au ajutat să vă împliniți un vis? Cum vă raportați la ei? Pentru că, hai să fim sinceri și transparenți, oamenii aceștia v-au ajutat să reușiți să faceți un pas important în viață sau pur și simplu v-au adus o bucurie.

Unul dintre oamenii care m-au ajutat să-mi îndeplinesc un vis în viață a fost Avi. Iar visul acela a fost de a-l întâlni pe Gary Vaynerchuk. Așa vă Avi l-a adus în România. Bine, nu l-a adus doar pentru mine, ci în cadrul evenimentului BrandMinds, unde i-a adus în anii trecuți și pe Seth Godin, Martin Lindstrom, Karim Rashid, John Maxwell și alții.

Dar cine este acest Avi? Ce face el cu toți oamenii aceștia în România? Care e legătura lui cu ei și de ce face ce face?

Răspunsurile la întrebările astea le veți auzi în episodul acesta. Așa că dați play și ascultați povestea lui Avi Cicirean.

Read More

43 Theo Nistor: În societatea noastră, un art director este o struțo-cămilă

Dacă nu jonglezi cu social media, o să ajungi să capeți obiceiuri pe care nici tu nu ți le poți explica.

Theo Nistor

Dacă vrei să știi ce este un art director în zilele noastre într-una dintre agențiile de top de publicitate din România (Friends\TBWA), atunci ai face bine să asculți acest podcast. Pentru că în el discut cu Theo Nistor, un art director care a ajuns să creeze un proiect local și recunoscut internațional dintr-o joacă.

Read More

42 Dragoș Stanca: Prea multă democrație strică!

În episodul de azi din Podcastu’ lui Katai am discutat cu Dragoș Stanca – fondator ICEEfest (cel mai mare festival regional dedicat digitalului), partener TDG, iar din 2018 este președintele BRAT.

A ajuns aici după o experiență profesională de peste 20 de ani. A început cu radio, apoi la agenții și acum face cam tot ce am zis mai sus, și cine știe ce alte proiecte mai are în mânecă.

Personal, sunt super entuziasmat de acest episod pentru că am reușit să atingem niște subiecte care cu siguranță o să vă placă.

Read More

41 Ștefan Asafti: Ce nu găsești pe toate gardurile sunt experiențele altora

Odată ce îți așterni lucrurile în așa fel încât să poți să te folosești de ele, e destul de greu să te oprești să faci.

Ștefan Asafti

Îți dai seama că la un moment dat am fost graphic designer? Exact. Am avut de-a face cu chestii de design, de print, de branding, de packaging. Pur și simplu asta am făcut timp de aproape 4 ani acumulați în fiecare zi. Nu-mi pare rău de acei ani, pentru că am învățat foarte multe ca și designer.

Așa că atunci când vreau să mă relaxez și să mă deconectez de tot ce înseamnă marketing, content marketing și strategii, deschid 3 tab-uri (Underconsideration.com/brandnew, Behance și Dribbble) și mă pierd printre lucrările altor designeri.

În podcastul de azi am povestit cu Ștefan Asafti despre graphic design, despre proiectul Brandversation și alte subiecte interesante chiar și pentru cei care nu au nici o legătură directă cu designul sau marketing.

Read More

40 Despre partea tehnică și de marketing a unui podcast

Episodul de azi va fi unul mai diferit decât celelalte, pentru că de data asta nu voi avea niciun invitat, voi vorbi doar eu despre un subiect care devine tot mai interesant în ultima vreme: cum să-ți faci un podcast.

Dar pentru că îmi place să testez, să experimentez și să vorbesc despre cum am făcut eu, am înregistrat acest episod cu gândul la ce am învățat eu până acum despre podcast, în special partea tehnică și partea de marketing.

Read More

39 Mariciu: Ce e YouTubeul pentru copii e fake newsul pentru adulți

Trăim într-o perioadă în care nu mai merge placa cu :”Nu am auzit”, ”Nu știu despre asta”.

Marian Ionescu (Mariciu)

În top 5 cele mai atractive joburi pentru tinerii din ziua de azi se numără programator, marketing/vânzări, designer de jocuri, youtuber/vlogger și designer de aplicații. Da, ați citit bine și nu am greșit penultimul job: youtuber/vlogger.

Nu am rămas uimit și nici măcar surprins. E normal. Trăim într-o lume în care YouTube, Instagram, blogging, design și/sau podcastul pot oferi un job tinerilor care nu caută să se angajeze într-o corporație. Unul dintre cele mai importante lucruri pe care aceste oportunități le au în comun este crearea de conținut.

Și chiar dacă până acum am mai avut vloggeri în podcast, am ținut neapărat să înregistrez un episod și cu Marian Ionescu a.k.a. Mariciu. Unul dintre vloggerii pe care l-am cunoscut înainte să se apuce de video, adică pe vremea când se dădea mai mult pe blog și pe Twitter.

Read More

38 Mircea Bravo: Dezavantajul sau avantajul online-ului este că toți te văd ca pe prietenul lor

Dacă oamenii își pun întrebări, e cel mai bun lucru.

Mircea Bravo

Influencer marketing, videouri virale, social media și toate termenele astea nu o să apuci să le înveți zilele astea la o facultate de marketing sau publicitate. O spun asta din propria experiență, mai ales că am terminat masterul de publicitate la Cluj-Napoca și niciuna din aceste idei nu a fost discutată.

Dar dacă vrei să știi mai multe despre ele, atunci trebuie să te educi, să consumi conținutul care se viralizează și să încerci să înțelegi comportamentul oamenilor.

În episodul de azi am discutat cu Mircea Bravo despre subiectele astea. Ba mai mult: despre comportamentul consumatorilor, despre cărți citite și cum a ajuns să își facă un studio care produce videoclipuri virale.

Dacă nu știi cine e Mircea Bravo, atunci fă bine și dă play la podcast. Iar dacă știi cine e, atunci cu siguranță nu mai trebuie să-ți zic de ce trebuie să asculți episodul acesta.

Read More