Nu toate postarile trebuie sa aibă sute de like-uri.
Nu toate emailurile trebuie sa aiba peste 50% open rate.
Nu toate videoclipurile trebuie sa aibă mii de vizualurizari.
Pentru că nu construiești o viralitate, ci un brand.
Nu urmărești un spike, ci un business care crește sănătos.
A construi nu înseamnă să câștigi de fiecare dată. Înseamnă să continui să ai curajul să apari, să înveți și să ajustezi.
Construiești un brand. Construiești un business.
Nu toate discutiile duc la un contract încheiat.
Nu toate prezentările duc la finalizarea unui proiect.
Construcția nu trebuie să fie determinată de fiecare dată de un câștig.
Construcția unui brand (sau business) este rezultatul a două ingrediente: consecvență și scop.
Dar vezi, consecvența nu înseamnă frecvență!
Consecvența este atunci când îmbunătățești de fiecare dată cu 1% ceea ce faci.
Și nu neapărat ceea ce faci în văzul tuturor. Ci chiar și ceea ce faci privat, doar tu și poate clientul tău vede. Totul de la a răspunde la un e-mail, la a soluționa o problemă sau a găsi o soluție mai bună.
Frecvența este atunci când te ții de calendarul tău de lucru. Un calendar care-ți oferă predictibilitate, un calendar care-ți oferă timp, nu ți-l ia. Un calendar care te ajută să construiești pas cu pas, zi de zi, săptămână de săptămână.
Așadar, nu cădea în ispita în care orice creezi, distribui sau faci trebuie să aibă un rezultat mare, palpabil și demn de lăudat.
E ok ca următorul tău carousel pe care-l publici pe Instagram să nu aibă numerele la care te-ai așteptat.
E ok ca următorul tău spot radio să nu fie auzit de toți colegii tăi din industrie și de audiența la care vrei să ajungi.
E ok ca speech-ul tău să nu fie aplaudat la fel de intens ca și cum te-ai obișnuit până acum.
E ok să nu-ți răspundă clientul afirmativ la campania la care ai lucrat în acest weekend.
Trebuie să acceptăm că sunt și zile în care nu totul merge la fel de bine, nu totul trebuie să aibă numere mari și nu totul trebuie să aibă același impact.
E normal să fie așa.
Și da, e mai greu să accepți asta decât să urmărești doar ce se vede. Dar exact aici începe diferența.
Pentru că ești într-un sezon de construcție de brand, și nu tot ce iese din mâna ta trebuie să fie WOW.
Iar acceptarea acestui lucru e mult mai greu decât pare.

Leave a Reply