De ce conținutul pe care îl creezi trebuie să fie doar pentru o singură platformă. De exemplu, dacă faci un video pe care-l uploadezi pe Youtube și vorbești 15 minute în el despre un subiect care te interesează, de ce să nu iei conținutul audio și să-l uploadezi într-un podcast?
Prima dată când am auzit de această strategie a fost la Gary Vaynerchuk care a vorbit despre Content on Content. O idee simplă, dar care este pusă în practică de prea puțini oameni.
Și pentru că sunt genul de marketer care experimentează, am acceptat ideea de a face un live video alături de Călin Biriș pentru grupul de facebook de marketing și PR din Cluj. Dar live-ul a fost înregistrat și audio, așa că îl puteți asculta aici.
Subiecte discutate:
- Despre content marketing.
- Care sunt pașii din content marketing.
- Despre limbajul folosit în marketing.
- Cât de importantă este optimizarea.
- Cum și când faci distribuția contentului tău.
- Ce fac marketerii când nu lucrează.
- Care este scopul content marketingului?
- Cum poate podcastul să ajute businessurile.
- Cum faci un podcast?
Citate și Idei:
- Onlineul ne-a învățat să facem marketing pentru noi.
- Suntem într-o eră în care putem să testăm marketingul fără să ne spună cineva cum se face.
- Jobul unui om de content marketing nu se încheie atunci când dă publish.
- PRul și content marketingul ajută mult la credibilizare.
- Content marketingul ajută și la branding.
- Noi, ca oameni de marketing, trebuie să ne mai și odihnim.
- Dacă obiectivul este vânzarea, trebuie să vedem care este rolul content marketingului în această situație.
- Podcastul este cel mai intim tip de content pe care poți să îl consumi.
- Rolul marketerului este să se adapteze.
- Ca persoană, trebuie să te lansezi pe o primă platformă care se potrivește scopului tău.
- Găsește-ți pasiune pentru un anumit tip de conținut cu care să te joci.
- Dă drumul și fă ceva, chiar dacă greșești.
- Marketingul de succes necesită timp.
Dacă ți-a plăcut acest episod, poți să te abonezi la “Podcastu’ lui Katai” și să lași un review de oriunde asculți:
Mă poți urmări pe social media și pe: