71 Bogdana Butnar, despre cum să-i faci consumatorului tău parcursul decizional mai simplu

Când am început să fiu mai serios pe planul meu profesional m-am decis să învăț de la cei mai buni, de la cei care muncesc în domeniu.

Bogdana Butnar era una dintre persoanele pe care le-am luat în vizor. Așa că m-am abonat la blogul ei, am urmărit-o pe Twitter și mergeam la conferințele de digital din Cluj acolo unde era chemată.

Peste aproape 10 ani a venit momentul să o invit pe Bogdana în podcastul meu.

O discuție super interesantă și cu mult learning de aproximativ o oră în care am despicat firul în patru despre ce înseamnă strategie, design thinking și cum ar trebui oamenii de comunicare și marketing să creeze consumatorului un parcurs decizional mai simplu. 

Connect with Bogdana:

Subiecte

  • Ce face un Digital Experience Lead?
  • Etapele din Design Thinking
  • De ce e important să înțelegem lucrurile din jurul nostru
  • Importanța strategiei în design
  • Modul cum cercetează anumite categorii de oameni
  • Exemple de branduri care rezolvă problemele oamenilor

Citate și Idei

  • Gândește-te la cum trăiesc oamenii care-ți folosesc brandul
  • Nu cât și ce folosești e important, ci cum folosești!
  • Modul în care oamenii interacționează cu platformele este la fel de important cu timpul pe care-l asociază cu aceste platforme.
  • Singurul mod în care să poți înțelege ce vor oamenii, e să vorbești direct cu ei.
  • Experiența mea personală nu este unică
  • Nu este atât de simplu să iei o decizie, iar experiența de brand este esențială.
  • Când vine vorba de Internet poți folosi Design Thinking constant.
  • Un lucru bun despre Internet este faptul că dacă greșești, poți să remediezi.
  • Internetul funcționează pe idei mici pe care le îmbunătățești
  • Telefonul este casa sufletului tău (din păcate)
  • Fă-i consumatorului tău parcursul decizional mai simplu  

De asemenea în discuția aceasta Bogdana ne-a prezentat cele 5 etale ale Design Thinking-ului și cum se pot folosi în marketing sau chiar și product launch:

Design Thinking

  1. Empatizarea cu consumatorul – Ce vrea omul sa vadă
  2. Ideatizare – Luarea tuturor informațiilor care să fie transpuse într-o idee simplă și puternică care să rezolve problema omului 
  3. Prototipare – Construirea unei versiuni a acestei idei și testarea cu oamenii pe care vrei să-i convingi 
  4. Construcția ideii – munca în sine 
  5. Măsurare și analizare – ca proiectul să fie eficient, trebuie să măsori și să analizezi rezultatele/impactul. 

Întrebarea ascultătorului

  1. Cum monetizezi un podcast?
  2. Cât de important este pentru un website care vrea să fie construit în limba română și în limba engleză ca să își facă un domeniu .com sau .ro și cum să comunice în online. 

Dacă ți-a plăcut acest episod, poți să te abonezi la “Podcastu’ lui Katai” și să lași un review de oriunde asculți:

Apple Podcast | Stitcher | Spotify | Overcast | PocketCasts

Mă poți urmări pe social media și pe:

Facebook  | Linkedin | Instagram 

About the Author
Content Marketing Manager la Bannersnack și moderator al emisiunii online Podcastu' lui Katai. Proiectele lui au fost publicate pe site-uri din domeniu precum Adweek, Content Marketing Institute sau Entrepreneur.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.