66 Lorand Balint Boti: Prima regulă în Marketingul Sportiv – Acceptă Realitatea!

Pe Lorand l-am văzut prima dată la o conferință organizată de Revista BIZ în Cluj-Napoca. În cadrul acestei conferințe a vorbit despre luptele, victoriile și toată strategia pe care a abordat-o atunci când a început să facă marketing pentru echipa de handbal feminin a României.

În episodul acesta am povestit despre marketing sportiv, despre podcasting și despre un proiect la care Lorand lucrează și l-a anunțat în exclusivitate.

Dar dacă vrei să rămâi cu 3 idei simple din acest podcast și lucrezi în marketingul sportiv, atunci astea sunt următoarele:

  1. Trebuie să pui bazele în tot ce înseamnă comunicare, marketing, PR
  2. E foarte important să știi să pui punctele de legătură dintre jucător, tribună, club, creatorii de conținut. 
  3. Marketingul sportiv nu e doar o chestie de moment. O construiești acum și poate dura aproape o veșnicie. 

Însă Boți a avut și un punct Zero de la care trebuie să pornească o strategie de marketing sportiv.


Dacă ți-a plăcut acest episod, poți să te abonezi la “Podcastu’ lui Katai” și să lași un review de oriunde asculți:

Apple Podcast | Stitcher | Spotify | Overcast | PocketCasts

Mă poți urmări pe social media și pe:

Facebook  | Linkedin | Instagram 

About the Author
Content Marketing Manager la Bannersnack și moderator al emisiunii online Podcastu' lui Katai. Proiectele lui au fost publicate pe site-uri din domeniu precum Adweek, Content Marketing Institute sau Entrepreneur.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.