Pe Lorand l-am văzut prima dată la o conferință organizată de Revista BIZ în Cluj-Napoca. În cadrul acestei conferințe a vorbit despre luptele, victoriile și toată strategia pe care a abordat-o atunci când a început să facă marketing pentru echipa de handbal feminin a României.
În episodul acesta am povestit despre marketing sportiv, despre podcasting și despre un proiect la care Lorand lucrează și l-a anunțat în exclusivitate.
Dar dacă vrei să rămâi cu 3 idei simple din acest podcast și lucrezi în marketingul sportiv, atunci astea sunt următoarele:
- Trebuie să pui bazele în tot ce înseamnă comunicare, marketing, PR
- E foarte important să știi să pui punctele de legătură dintre jucător, tribună, club, creatorii de conținut.
- Marketingul sportiv nu e doar o chestie de moment. O construiești acum și poate dura aproape o veșnicie.
Însă Boți a avut și un punct Zero de la care trebuie să pornească o strategie de marketing sportiv.
Dacă ți-a plăcut acest episod, poți să te abonezi la “Podcastu’ lui Katai” și să lași un review de oriunde asculți:
Apple Podcast | Stitcher | Spotify | Overcast | PocketCasts
Mă poți urmări pe social media și pe: