128 Mirela Bucovicean – Din iubire și învățare nu te opri niciodată

Katai Podcast este susținut de Banca Transilvania.

Înainte de a-ți alege un model pe care să-l urmezi în cariera ta, află de unde a pornit, unde se află acum și spre ce țintește. Nu te opri doar la ideea că ar fi cel mai recunoscut de pe piața care te interesează. Cum își povestește experiențele? Cu ce a rămas din ele? Pe lângă skillurile profesionale, ai putea fi prieten cu el, doar pentru caracterul său? Cum se raportează la oamenii care nu sunt la fel de recunoscuți în carieră?

Tocmai de aceea, am ales să discut cu Mirela Bucovicean, cunoscut drept un change maker în Business, Fashion, Marketing și chiar în Coaching. 

Am fost în luxul luxului și în țărână.

Din Social Media, din blogul și din proiectele sale o cunoaștem pe Mirela drept o profesionistă, cu o experiență excepțională în ceea ce face. 

Schimbăm puțin perspectiva. Din episodul de astăzi o cunoaștem pe Mirela omul. Despre reușite, puncte tari și slăbiciuni vorbește cu aceeași bucurie. Mirela este o supraviețuitoare, cum însăși se descrie. 

Sper să iei tot ce e mai bun și de folos din discuția noastră. Enjoy și spor în toate! 

Ascultă acest episod ca să afli:

  • Cum a devenit Mirela Bucovicean redactor șef la doar 16 ani – 07:12
  • Cum poți aborda eficient și strategic brandurile pentru colaborări – 12:11
  • Idei și sfaturi de marketing pentru a-i oferi nume unui brand – 15:07
  • Planurile de viitor ale Mirelei Bucovicean – 18:19, 18:57
  • De unde a început traseul său în carieră, ce drumuri a ales și care este pasiunea Mirelei  – 19:18
  • Ce cuvinte contează pentru Mirela – 36:37
  • Ce înseamnă, de fapt, coaching – 41:14
  • Cine este modelul de business (și de viață) al Mirelei – 44:59
  • Care sunt realizările care o fac cu adevărat fericită – 50:10
  • Cine este Mirela Bucovicean? – 53:13

Idei care mi-au rămas:

  • Cum să trăiești mai mult în prezent? Alege-ți un obiect simbolic pe care să-l porți drept reminder. Ia-l mereu cu tine. 
  • Businessul nu este doar despre cifre. Ownerul său, antreprenorul, este un om cu visuri, slăbiciuni, eșecuri și reușite. 
  • Dacă vrei să ajungi sus, alege să faci și lucrurile pe care nimeni nu le face. În locul unei cafele bune la birou, alege o provocare.
  • Mirela se ocupă, într-un cuvânt, cu frumosul: „creație, inovație, ceea ce bucură mintea și sufletul”

Despre Mirela Bucovicean

Până acum, nu a mai întrebat-o nimeni acest lucru. Totuși mereu și-a dorit să răspundă. Cine ești, Mirela? 

„Sunt un copil. De multe ori mă regăsesc ca fiind un copil foarte curios, super sensibil. Nu se vede, știu, n-o să creadă nimeni asta, eu la bază sunt o tipă foarte timidă. Foarte timidă!”

Mirela Bucovicean este un change maker și un om care oferă în jur din tot ceea ce învață în decursul timpului. Nu se oprește niciodată din învățat și, cum însăși afirmă, nu vom ajunge niciodată la cunoașterea perfectă a unui domeniu. Cu atât mai mult, curiozitatea de a afla și mai mult crește. 

Un copil și o supraviețuitoare, exact cum Mirela se descrie, îmbină puterea, capacitatea de a rezista provocărilor cu frumosul. Business, Marketing, PR, Fashion (Brandul de haine, Molecule F) și pe lângă toate acestea, Coaching. 

Este un amalgam de povești, de experiențe și insights culese din toate aceste domenii. Una dintre cele mai cunoscute imagini a zonei Fashion din România. Dincolo de experiență și recunoaștere pe piața businessului și a modei, în moleculele Mirelei se află bucuria de a trăi în fiecare zi cu entuziasm. 

Mai presus de tot, își dorește să lase ceva în urma ei. Mirela, cu tot ceea ce ai împărtășit în acest episod, nu ai cum să nu aduci o schimbare, un „Aha Moment” ascultătorilor noștri! 🙂

Resurse menționate: 

About the Author
Content & Communication Manager la Bannersnack și moderator al emisiunii online Katai Podcast. Proiectele lui au fost publicate pe site-uri din domeniu precum Adweek, Content Marketing Institute sau Entrepreneur.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.