78 Cătălin Rusu: Dacă ești talentat ca Gică Hagi, trebuie să muncești ca Dorinel Munteanu

Cătălin Rusu nu e genul de om pe care să-l vezi pe toate canalele de social media. Dincolo de faptul că e Chief Creative Partner and Chief Executive Officer la agenția Rusu+Borțun (creativ și antrepreneor), partener Apollo 111 și jucător de baschet în divizia C este un creativ alfabetizat pe limbajul antreprenorilor și care se focusează foarte mult (poate prea mult pentru un creativ) pe business și antreprenoriat.

Într-o luni dimineață am ajuns la el la birou, unde mă aștepta cu aparatul de cafea deja încălzit și pregătit pentru a-și face treaba. Cătălin e un om simplu (după vorbă, după port – ar zice lumea) care are o perspectivă interesantă și apreciată de lumea din industrie – nu degeaba a fost în Lürzer’s Archive (un fel de Coranu publicitarului) sau jurat la Golden Drum.

Subiecte discutate:

  • Cum a ajuns să fie un hibrid în zona creativă?
  • Ce faci să aduni experiență?
  • Cum pui semnătura agenției sau a unei persoane pe o campanie.
  • Modele de business în agenții.
  • Relația dintre agenții cu business sau cu persoane.
  • CSR versus a dat înapoi prin altă metodă.
  • De unde pot veni idei pentru campanii creative
  • Brand personal versus persoană privată.
  • NBA.
  • Despre campanii politice.
  • Care a fost tipping pointul lui?
  • Despre baschet și de ce joacă.
  • Viața după copii.

Citate și Idei:

  • Ne concentrăm pe viitor, pe ce vom fi capabili să facem.
  • E fantastic să faci mai bine lucruri pe care le faci bine.
  • Studiile de caz sunt ok din punct de vedere academic.
  • Nu contează ce se întâmplă, ci cum te raportezi.
  • Un om de creație trebuie să fie vizual.
  • Obsesia cu semnătura e ceva faraonic în noi.
  • Trebuie să devenim un pic mai riguroși cu noi.
  • În meseria asta sunt oameni care după succes, o iau de la capăt.
  • Mai întâi tre să îl asculți pe om, ca să-l convingi să accepte ceva ce altfel nu ar accepta niciodată.
  • Generația asta este foarte value-driven.
  • Să nu-ți fie târșă că vrei să faci profit.
  • Brandurile trebuie să deservească comunitățile în care sunt cumpărate.
  • Uneori copywriting e să nu spui nimic.
  • Lucrurile nu se pot schimba decât din interior.
  • Am încercat să-mi găsesc modul meu de a mă reapuca.
  • Îmi plac oamenii care se dau cu capul de probleme.
  • Trebuie să le dăm oamenilor încrederea că pot să greșească.

Dacă ți-a plăcut acest episod, poți să te abonezi la “Katai” podcast și să lași un review de oriunde asculți:

Apple Podcast | Stitcher | Spotify | Overcast | PocketCasts

Mă poți urmări pe social media și pe:

Facebook  | Linkedin | Instagram 

About the Author
Content Marketing Manager la Bannersnack și moderator al emisiunii online Podcastu' lui Katai. Proiectele lui au fost publicate pe site-uri din domeniu precum Adweek, Content Marketing Institute sau Entrepreneur.

2 comments on 78 Cătălin Rusu: Dacă ești talentat ca Gică Hagi, trebuie să muncești ca Dorinel Munteanu

  1. Bogdan says:

    Salut. Rezolva ceva cu sunetul ca se aude foarte incet si apoi dintr-o data se aude tare. Pe laptop nu am nici o sansa sa te ascult, trebuie sa te bag pe sistemul audio ca sa inteleg ce vorbiti.

    1. Robert Katai says:

      Salut Bogdan!
      Nu stiu ce sa zic cu sunetul pentru ca l-am testat pe mai multe broswere si le-am dat si altora sa asculte. E totul ok pe partea asta.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.