Mădălina Vasiu este consultant de marketing și persoana din spatele Thinking Made Visible, podcastul care face viziblă gândirea invitaților săi.
Cunoscută și drept ”tipa cu avatarul de client”, Mădălina a creat un e-book foarte bine gândit, care ajută pe oricine să construiască un profil al clientului ideal într-un mod detaliat.
În episodul acesta povestim despre cum ajută avatarul afacerile să se conecteze cu audiența lor, care a fost procesul de gândire din spatele e-book-ului creat de Mădălina, care sunt cele mai importante întrebări de marketing pe care trebuie să le adreseze un antreprenor, hint-uri despre cum să te folosești într-un mod isteț de informațiile despre clientul ideal pentru a te conecta cu acesta și multe alte insight-uri despre podcasting și marketing.
Idei principale
- Maturizarea este momentul în care înveți să îți vezi limitele și înveți cum să te folosești de ele.
- Banii sunt o consecință, nu un obiectiv.
- Cea mai importantă întrebare de marketing care să facă legătura dintre viziunea antrepenorului și audiență este: Ce problemă rezolv eu ca antreprenor cu afacerea mea?
- Din perspectiva de reason why, adică de ce cumpără un client un produs, întotdeauna este important să vorbești despre caracteristici și problema pe care o rezolvă produsul tău.
- Dacă te apuci să faci un lucru, fă-l bine, la cel mai înalt la care poți tu astăzi, în acest moment.
Întrebări episod:
- 05:19 – Cât de greu ți-a fost să pui pe pauză anumite proiecte?
- 09:39: Cât de obosită ar trebui să devii, ca să îți dai seama la ce trebuie să renunți pentru a avea un echilibru?
- 14:10 – Tu ai pe cineva care te ia la rost?
- 21:40 – Cât loc îți lași plictiselii?
- 25:40 – Cum arată un avatar de client?
- 28:45 – Cum ai ajuns să îți poziționezi acest framework de avatar?
- 53:32 – Podcastul tău face parte din proiectul avatarului de client?
- 01:02:00 – Ce ai schimba în Katai Podcast?
- 01:09:15 – Care a fost cel mai bun sfat pe care l-ai primit în munca ta?
- 01:16:34 – Cum ai termina acest episod?
Conectează-te cu:
Acest episod a fost unul plin de insight-uri din viața de om de marketing și sper că informațiile pe care le-ai aflat să te ajute să îți îmbunătățești munca.