40 Despre partea tehnică și de marketing a unui podcast

Episodul de azi va fi unul mai diferit decât celelalte, pentru că de data asta nu voi avea niciun invitat, voi vorbi doar eu despre un subiect care devine tot mai interesant în ultima vreme: cum să-ți faci un podcast.

Dar pentru că îmi place să testez, să experimentez și să vorbesc despre cum am făcut eu, am înregistrat acest episod cu gândul la ce am învățat eu până acum despre podcast, în special partea tehnică și partea de marketing.

Iar ca să facem lucrurile mai interesante, acest episod va avea și o continuare, o a doua parte, în care voi vorbi despre ce am învățat personal despre lansarea, producerea și promovarea unui podcast.

Iată cele 5 subiecte pe care le-am abordat în episodul de azi:

  1. Pregatirea podcastului
  2. Formatul podcastului
  3. Inregistrarea
  4. Promovarea podcastului
  5. Monitorizare

Sunt curios să-mi spuneți ce părere aveți despre acest tip de episod. Ați vrea să mai ascultați episoade în care eu abordez anumite subiecte, fără să iau interviu cuiva?

 

Mai jos vă las câteva resurse pe care le-am creat pentru cei care sunt interesați de podcasting:

 

Dacă ți-a plăcut acest episod, poți să te abonezi la “Podcastu’ lui Katai” și să lași un review de oriunde asculți:

Mă poți urmări pe social media și pe:

About the Author
Content Strategist, Product Marketer la Creatopy și moderator Katai Podcast. Proiectele lui au fost publicate pe site-uri din domeniu precum Adweek, Content Marketing Institute sau Entrepreneur.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.