38 Mircea Bravo: Dezavantajul sau avantajul online-ului este că toți te văd ca pe prietenul lor

Dacă oamenii își pun întrebări, e cel mai bun lucru.

Mircea Bravo

Influencer marketing, videouri virale, social media și toate termenele astea nu o să apuci să le înveți zilele astea la o facultate de marketing sau publicitate. O spun asta din propria experiență, mai ales că am terminat masterul de publicitate la Cluj-Napoca și niciuna din aceste idei nu a fost discutată.

Dar dacă vrei să știi mai multe despre ele, atunci trebuie să te educi, să consumi conținutul care se viralizează și să încerci să înțelegi comportamentul oamenilor.

În episodul de azi am discutat cu Mircea Bravo despre subiectele astea. Ba mai mult: despre comportamentul consumatorilor, despre cărți citite și cum a ajuns să își facă un studio care produce videoclipuri virale.

Dacă nu știi cine e Mircea Bravo, atunci fă bine și dă play la podcast. Iar dacă știi cine e, atunci cu siguranță nu mai trebuie să-ți zic de ce trebuie să asculți episodul acesta.

Subiecte discutate:

  • Cum a început Mircea Bravo și cum a evoluat de la farse la scenete cu regie.
  • Cum a ajuns să își facă studio.
  • Cine îl inspiră pe Mircea Bravo?
  • Ce face Mircea când are perioade de burnout?
  • Care este procesul creativ când e vorba de sketchuri?
  • Care este sketchul lui preferat?
  • După cât timp au început să monetizeze conținutul din online.
  • Cum s-a schimbat comportamentul consumatorilor de conținut.
  • Care este scopul lor în ceea ce privește reclamele.
  • Cum vede Mircea partea de conținut on-demand?
  • Ce film românesc i-a plăcut cel mai mult?
  • Cum a început colaborarea cu Tanti Lenuța.
  • Care este următorul pas pentru Mircea.
  • Cum vede partea de audio?
  • Ultima carte citită de Mircea.
  • Ce carte le-ar cumpăra prietenilor lui de ziua lor?
  • Ce sfat le-ar da celor care îl urmăresc.

Citate și Idei:

  • Trebuie să accept că îmi place să fiu în centrul atenției.
  • Românii nu prea au conținut pe care să îl consume.
  • Ce apare în online nu este doar rezultatul muncii mele. Suntem o echipă.
  • Când ai față de smecher, iei bătaie; când ai față de prost, nu iei bătaie.
  • Piața spune dacă faci bine sau nu.
  • Suntem bombardați de reclame, iar omul are un sistem defensiv, la el nu mai ajunge reclama.
  • De multe ori, prin videourile noastre, încercăm să educăm. Să transmitem o idee.
  • Am o satisfacție când îmi transmit ideile oamenilor.
  • Onlineul e atât de dinamic încât nu poți să rămâi blocat.
  • Tot timpul trebuie să te reinventezi, să vii cu ceva în plus.
  • Azi ai puterea să schimbi paradigma oamenilor.

Contact Mircea Bravo:

Site: mirceabravo.ro

 

Dacă ți-a plăcut acest episod, poți să te abonezi la “Podcastu’ lui Katai” și să lași un review de oriunde asculți:

Mă poți urmări pe social media și pe:

About the Author
Visual Marketer si Content Strategist la Bannersnack. Fondator Instagramology și host al proiectului audio Podcastu' lui Katai.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.