07 Despre cartea lui Ryan Holiday – Perennial Seller

Prima carte pe care am citit-o de la Ryan Holiday a fost “Trust me I’m lying”, o carte publicată în 2012 și care l-a propulsat pe Ryan în topul celor mai citiți autori și al celor mai căutați strategiști media la nivel internațional. Cartea asta am devorat-o în doar câteva zile, subliniind și scriind în ea idei, păreri și alte chestii la care mă gândeam în timp ce o citeam.

De aceea nu împrumut nici o carte pe care deja am citit-o, pentru că le personalizez și le fac un fel de personal notes.

Apoi am început să-l urmăresc mai Ryan mai des, citindu-i articolele scrise pe blog și pe alte site-uri precum Thought Catalog sau Observer.

La un moment dat Ryan a început să povestească despre proiectele care au trecut testul timpului. Atunci când spun proiecte mă refer la filme, cărți, seriale, companii, trupe de muzică și altele. Așa că mi-am dat seama că urmează să lanseze o nouă carte despre acest domeniu.

Fapt pe care l-a și făcut anul acesta, când a lansat Perennial Seller.

“In Perennial Seller, Holiday shows readers how to make and market their own classic work. Featuring interviews with some of the world’s greatest creatives, and grounded in a deep study of the classics in every genre, this exciting new book empowers readers with a foundational set of innovative principles. Whether you have a book or a business, a song or the next great screenplay, this book reveals the recipe for perennial success.” Amazon

Cartea este împărțită în 4 capitole și răspunde la o singură întrebare generală:

Cum au reușit unele dintre cele mai importante proiecte la nivel internațional și în istorie să treacă testul timpului și să rămână relevante chiar și în ziua de azi?

În carte vei găsi exemple precum:

  • Tim Ferriss, ale cărui cărți s-au vândut la numărul milioanelor, pentru că testează toate elementele muncii lui ca să vadă care sunt cele care generează cele mai puternice rezultate
  • Seinfeld, care a reușit să capteze atât esența anilor 90 cât și puterea exemplului de a fi un proiect care devine un exemplu clasic
  • Winston Churchill, Stefan Zweig și Lady Gaga, care au învățat importanța creării și creșterii unei platforme de fani loiali

În acest episod am făcut o scurtă trecere în revistă despre cartea asta.

Partea cea mai interesantă e că este primul episod de acest tip, în care eu povestesc despre un anumit subiect (ca de exemplu, o recomandare de carte).

Știu măcar o persoană care va aprecia foarte mult acest episod (wink wink Cristina).

Aștept să-mi lași în comentarii părerea ta despre acest episod, iar dacă ai un iPhone poți să te abonezi ușor la podcast prin iTunes.

About the Author
Content Strategist, Product Marketer la Creatopy și moderator Katai Podcast. Proiectele lui au fost publicate pe site-uri din domeniu precum Adweek, Content Marketing Institute sau Entrepreneur.

1 comment on “07 Despre cartea lui Ryan Holiday – Perennial Seller

  1. GA FLORIN says:

    Cu jena recunosc ca sunt un profan in ce privește Podcast , podcastul tău cu Diana Apan a fost primul in limba romană , este foarte reconfortant sa auzi vorbind in limba natală subiecte dragi , sunt un clujean plecat care incearca si caută pe net sa vadă ce se mai întâmplă in urbea de pe Someș , am sa continui sa fac săpături si sa vad mai in detaliu cu ce se mânca si mai ales cand si cu ce aceste podcasturi , de ani de zile ștergeam aceasta aplicație din fiecare telefon nou achiziționat , iar acum recent am preferat sa șterg aplicația FB si sa ma trezesc cu fff mult timp ,, de ars “…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.