70 Ciprian Șoleriu: Facebook Messenger te ajută să ai un marketing conversațional

Alături de Ciprian Șoleriu am intrat în niște subiecte din zona de social media, mai precis, Facebook și mai precis, Facebook Messenger, Facebook Ads și Facebook Pixel.

Contact Ciprian:

Subiecte discutate:

  • Ce a lucrat după ce a terminat facultatea.
  • Cum se folosește de bani.
  • Cum a ajuns să lucreze în marketing.
  • În ce proiecte este implicat.
  • Ce content se poți să uploadezi în funcție de businessul pe care îl ai.
  • Despre Facebook Ads.
  • Primii pași pentru a folosi Facebook Ads.
  • Despre Facebook Pixel.
  • Cum poți începe să folosești Facebook Messenger pentru vânzări.
  • Ce este chatbot-ul?
  • Cum va arăta ziua unui marketer în 2035?
  • Întrebarea lui Ciprian pentru ascultători.

Citate și Idei

  • Nu vreau să epotez pe obiecte.
  • Cel mai important este conținutul.
  • Ca să folosești Facebook Ads trebuie să înțelegi Facebook Ads.
  • Trebuie să înveți să folosești Facebook.
  • Facebook este o oportunitate pe care lumea nu o vede.
  • Marketingul era mulți ani unu la mulți.
  • Facebook te ajută să ai un marketing conversațional.
  • Trebuie să fim creativi.
  • Oamenilor le e frică să ceară bani pentru munca lor.
  • Nu îți fie frică să ceri bani.
  • În momentul în care cineva îți plătește, e dublu motivat să facă ce îi spui tu.

Întrebări din podcast:

Podcastul va începe să își schimbe puțin formatul, pentru că voi mi-ați trimis câteva întrebări, iar eu alături de invitații mei vom răspunde la aceste întrebări în podcast. 

  1. Cum să încep să cer bani atunci când ofer valoare clienților sau celor care îmi cer serviciile?
  2. Cum va arăta o zi din viața de lucru al unui marketer din 2035?
  3. Care este este chatbot-ul pe care-l recomandă Ciprian și de ce?

Dacă ai o întrebare pe care vrei să mi-o trimiți, poți folosi pagina aceasta.

About the Author
Content Strategist, Product Marketer la Creatopy și moderator Katai Podcast. Proiectele lui au fost publicate pe site-uri din domeniu precum Adweek, Content Marketing Institute sau Entrepreneur.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.