29 Diana Apan: Clientul meu este orașul Cluj-Napoca

Mi-a luat mult timp ca sa-mi dau seama ce inseamna “comunitate”

Diana Apan

Se consideră pragmatică și declară tare și răspicat că-i place partea plictisitoare din prezentări. Diana Apan lucrează la Primăria Cluj-Napoca din 2012, iar astăzi coordonează departamentul de marketing al municipiului.

În acest episod am discutat despre marketingul de oraș, despre cum Cluj-Napoca nu poate fi distilat sub un singur cuvânt și ce înseamnă munca din spatele unui festival precum Zilele Clujului, care adună peste 250.000 de participanți în 3 zile.

Subiecte discutate:

  • Despre începuturile ei în online și marketing.
  • Ce înseamnă marketing de oraș?
  • Despre Zilele Clujului 2018 și munca din spatele acestui festival. Peste 250.000 de participanți în 4 zile.
  • Ce înseamnă să organizezi un eveniment de oraș?
  • Despre organizarea Târgului de Crăciun Cluj-Napoca.
  • Despre brandingul Clujului.
  • Despre campania proiectului Oradea.
  • Ce înseamnă Smart City și cum a folosit primăria Cluj-Napoca QR code-ul într-un proiect care a adus rezultate peste așteptări.
  • Cum s-a reușit o combinație între online și offline în bugetarea participativă.
  • Ce motivează pasiunea Dianei pentru munca pe care o face zi de zi.
  • Despre cum să fii mulțumit de tine și ce tactici poți folosi prin care să fii recunoscător față de tine.
  • Ce carte ar da Diana cadou?

Idei și citate

  • Sunt om de client. Iar clientul meu este orașul.
  • Clujul și-a asumat că nu poate fi distilat într-un singur cuvânt.
  • Factorii strategici cheie a orașului Cluj-Napoca sunt: inovarea, participarea, universitatea.
  • Îmi place modul în care tehnologia afectează totul.
  • Mă consider norocoasă că lucrez în sistemul public în perioada asta.
  • Din pași mici ajungi să faci lucruri bune.
  • Dacă viața este despre ceva, este despre alegeri.
  • Dacă tot avem un timp limitat, hai să-l facem să conteze.
  • Nu consider că am învățat destul ca să spun “Nu” sau să fiu recunoscătoare față de mine.
  • Cărțile trebuie să fie adaptate momentului din viață prin care treci.

Resurse:

Episoade menționate:

Dacă ți-a plăcut acest episod, poți să te abonezi la “Podcastu’ lui Katai” și să lași un review de oriunde asculți:

Mă poți urmări pe social media și pe:

De asemenea vreau să le spun un gigantic MULȚUMESC și băieților de la BigTime – Production care fac să sune bine fiecare episod.

About the Author
Content Strategist, Product Marketer la Creatopy și moderator Katai Podcast. Proiectele lui au fost publicate pe site-uri din domeniu precum Adweek, Content Marketing Institute sau Entrepreneur.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.