29 Diana Apan: Clientul meu este orașul Cluj-Napoca

Mi-a luat mult timp ca sa-mi dau seama ce inseamna “comunitate”

Diana Apan

Se consideră pragmatică și declară tare și răspicat că-i place partea plictisitoare din prezentări. Diana Apan lucrează la Primăria Cluj-Napoca din 2012, iar astăzi coordonează departamentul de marketing al municipiului.

În acest episod am discutat despre marketingul de oraș, despre cum Cluj-Napoca nu poate fi distilat sub un singur cuvânt și ce înseamnă munca din spatele unui festival precum Zilele Clujului, care adună peste 250.000 de participanți în 3 zile.

Subiecte discutate:

  • Despre începuturile ei în online și marketing.
  • Ce înseamnă marketing de oraș?
  • Despre Zilele Clujului 2018 și munca din spatele acestui festival. Peste 250.000 de participanți în 4 zile.
  • Ce înseamnă să organizezi un eveniment de oraș?
  • Despre organizarea Târgului de Crăciun Cluj-Napoca.
  • Despre brandingul Clujului.
  • Despre campania proiectului Oradea.
  • Ce înseamnă Smart City și cum a folosit primăria Cluj-Napoca QR code-ul într-un proiect care a adus rezultate peste așteptări.
  • Cum s-a reușit o combinație între online și offline în bugetarea participativă.
  • Ce motivează pasiunea Dianei pentru munca pe care o face zi de zi.
  • Despre cum să fii mulțumit de tine și ce tactici poți folosi prin care să fii recunoscător față de tine.
  • Ce carte ar da Diana cadou?

Idei și citate

  • Sunt om de client. Iar clientul meu este orașul.
  • Clujul și-a asumat că nu poate fi distilat într-un singur cuvânt.
  • Factorii strategici cheie a orașului Cluj-Napoca sunt: inovarea, participarea, universitatea.
  • Îmi place modul în care tehnologia afectează totul.
  • Mă consider norocoasă că lucrez în sistemul public în perioada asta.
  • Din pași mici ajungi să faci lucruri bune.
  • Dacă viața este despre ceva, este despre alegeri.
  • Dacă tot avem un timp limitat, hai să-l facem să conteze.
  • Nu consider că am învățat destul ca să spun “Nu” sau să fiu recunoscătoare față de mine.
  • Cărțile trebuie să fie adaptate momentului din viață prin care treci.

Resurse:

Episoade menționate:

Dacă ți-a plăcut acest episod, poți să te abonezi la “Podcastu’ lui Katai” și să lași un review de oriunde asculți:

Mă poți urmări pe social media și pe:

De asemenea vreau să le spun un gigantic MULȚUMESC și băieților de la BigTime – Production care fac să sune bine fiecare episod.

About the Author
Content Marketing Manager la Bannersnack și moderator al emisiunii online Podcastu' lui Katai. Proiectele lui au fost publicate pe site-uri din domeniu precum Adweek, Content Marketing Institute sau Entrepreneur.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.