Ai publica cel mai naspa conținut al tău?

Hai să fim sinceri. Cu toții am creat ȘI conținut nașpa.

Poate că e primul tău articol, primul podcast înregistrat sau primul video editat.

Unii dintre noi l-au publicat și alții încă-l țin ascuns într-un sertar de rușine că e o prostie, că nu ne caracterizează și că pur și simplu nu vrem să ne asociem cu ce am fost și unde am ajuns.

Câteodată primul conținut este cel mai rău.

Dar cum ar fi dacă le-am publica și pe alea nașpa?

De ce?

Ca să-ți poți documenta progresul. Iar peste 3 ani de creat conținut constant, săptămână de săptămână, lună de lună să vezi unde ai fost și unde ai ajuns. Că poate vei avea momente grele când vei vrea să renunți și atunci să te duci până la primele bucăți de conținut create și să observi această dezvoltare, această profesionalizare.

Întotdeauna va exista un prim conținut nașpa.

Depinde doar de tine cum te vei raporta la el.

Îl vei folosi spre îmbunătățire sau te vei rușina de el?

About the Author
Content Strategist, Product Marketer la Creatopy și moderator Katai Podcast. Proiectele lui au fost publicate pe site-uri din domeniu precum Adweek, Content Marketing Institute sau Entrepreneur.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.